(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU ÇİFTE STANDART NİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU ÇİFTE STANDART NİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evlendirirler üstad... bizim memlkette kıza erkeğe bakmadan evlendirirler...abisinin eşiyle zoraki evlenmek zorunda kalan çook baba yiğitlerimiz var...
Cemal kardeş,bu bizim cehaletimiz be kardeşim.Adam çocuk sayısını söylerken sadece erkekleri söylüyor.Kızlar evlattan bile sayılmıyor.Onlar satılık mal gibi sırasını bekliyor.Saygı ve selamlarımla kardeş.....
Kısa ve öz dizeler herşeyi anlatmış... Teşhis doğru...Çözüm yok... Eğitimsizliğin ardına sığınıyoruz her sorunda...Buna da eğitimsizlik deyip geçelim mi?
üstadım egemenlik milletin değil illetin olmuş artık erkek eğemen değilmi az gelişmiş veya gelişmekte olan tüm ülkelerde........ güzel konu aslında içi çok dolu sevgiler selamlar size var olunuz........
evlendirirler üstat. bir çok olay var ölmüş abisinin karısını almaya zorlandıgı için bunalan intihar eden yada dünyaya küsen. herşey mümkün bu dünyada. biri ötekinin yerine kararlar alabiliyor ne yazıkki.