(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADAM GİBİ ADAM İDİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADAM GİBİ ADAM İDİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem sesinizle güzel okudunuz, hem de mısraları güzel dokudunuz. Tam nostaljik bir parça, geçmişle hal murakabesi... Elinize, yüreğinize sağlık. Selam ve saygılarımla...
sevgili gönül dostum çok güzel sözler şiir diyemiyorum ömrünüze bereket var olunuz daima kaybettiklerimizi hatırlattınız sevgiler selamlar daima...........
üstat resm şiiri bastırmış gibi görüksede. şiirde harika ve mükemmel... dinlemek ve okumak lezzet üzerine lezzet... hakemin var olsun kutlarım... saygılarımla...
Komşu güzel, hakkı vardı. Yardımlaşma kula kârdı. Saflar birdi, ara dardı.
Şükür derdi karnı doyan. Kullar vardı hatır sayan.
Bozkır dedi: yolun düzü Yalan olmaz doğru sözü. İbret alsa kendi özü.
Şükür derdi karnı doyan. Kullar vardı hatır sayan.
Gönlünüze sağlık Adnan bey, yürekten kutlarım.. Duyguların kalemle buluşması çok güzeldi, çok anlamlı.. Sanırım siyah beyaz flimlerde kaldı bu dedikleriniz( Tabii ki kendini bilen, kültürünü bilen, insanları seven sayanlar hâlâ var, az da olsa sayıları.. Mübarek Kurban bayramınızı canı gönülden kutlar, nice bayramlar dilerim, sağlık, mutluluk ve neşe içinde geçen...
EYVALLAH. ELBETTE ANADOLUMUZDA DAHA BAŞTACIDIR DOSTLUK..LAKİN ORALARDADA AZALMAYA YÜZ TUTTU SON DEMLERİ . DEGERLİ YORUM UNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. OKUYAN GÖZLERİNİZE SAĞLIK.
eyvallah aziz kardeşim. memleketi güzel kılan unsurlardan biride insanlarıdır. o güzel insanlardan biriside yakup kardeşimdir. yüregin var olsun. sen bizim için kıymetli adam gibi adamsın gardaşım.
Üstadım harika bir eser hem tatlı hem acıktırdı sofrayı görünce ama nerede o eski dostluklar nerede o bayramlarımız sofranız bana bayram namazı sonrası odalarda kurulan bayram sofralarını anımsattı kaleminize yüreğinize saglık BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN selamlar sayğılar
Tam nostaljik bir parça, geçmişle hal murakabesi...
Elinize, yüreğinize sağlık.
Selam ve saygılarımla...