AH NE U C U R (ŞAİRcik)Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Yüce Allah ömür verdi,hayırlısıyla 61 yaşına girişim münasebetiyle,
bu şiirciğimi sizlere yaşamımın özeti olarak sunuyorum.... Yüce mevlam hepimize; hayırlı,imanlı,kur’anlı uzun ömürler ve hayırlı,imanlı,kur’anlı güzel ölümler nasip etsin.... Selam,sevgi ve saygılarımla......08 KASIM 2010 p.tesi 06.09.2023 de ilave ettim... ŞEHİRLER ŞEHİRİ , BİR ŞEHİR VARMIŞ , ADI ESKİŞEHİR OLAN ! Odunpazarından bakıyorum, güzelim şehrim , Eski evlerim nostalji kokan sokaklarım benim , Şehir düşünüyorum Porsuk nehriyle güzelligi , İnsanlarına özgürlük tanıyan sosyal şehrim . Kalbimin hasreti seninle sevgim harikalarım , Özleminde yanmışım buram buram hislerim , Sevgi dolu insanları güven duydugum şehrim , Heryeri sanat kokan şaheserler şehri şehirim .. Şehrim , güzelliğin dillere destan hatıralarım , İnsanlarını seviyorum şehr i Eskisehirim benim , Ömre bedel güzelliği dillere destan Köprübaşım, Ülkeme örnek heryerde adıyla anılan şehirim. Seni sevmek sana deger vermekle başlayacak , Bilinciyle gençlerin sevdalısı aşka bedellerim, Uzaklarda biryerden geliyor sana olan özlemim , Kokusunu çektigim Anadoludaki gözbebegim .. Tepebaşına geliyorum sevda yolum dedigim, Hayat Tepebaşında , hoş geldin diyen tavrın , Aşığım , aşık ,öyle böyle değil harika şehrim , Seninle olan güzellik ,halkımın tebessümüyle . Bir insanı sevmek gibi sana verdigim degerim , Neresine baksam hangi resminde görsem , Temizligi candan bakışlı sevdigim Tepebaşım ! Bir şehir ki nesini yazsam degeri önemsenen.. Gelmiş geçmiş yönetimleri şehri için çalışan , Düşününki ülkemin lokomotifi can şehrimle . Kartallar uçuyor korkusuz vatan bekçilerim , Kargibi Lüle taşı , şehrimde güzel helvacılarım. Bir şehirdir kültürün yogruldugu halkıma benim, Bir Başkandır senelerini şehrine görev bilenim, BÜYÜKBAŞKAN YILMAZ BÜYÜKERŞEN sevgisi ! Tepebasi Odunpazari mahalleleri halkım benim. " Bir şehirki seni sevmek , Bir insanı,sevmek degeri gibi. Şehirler şehiri ESKİŞEHİR ’im." BÜYÜK ŞEHIR BAŞKANI YILMAZ BÜYÜKERŞEN, ODUNPAZARI BAŞKANI KAZIM KURT , TEPEBAŞI BAŞKANI AHMET ATAÇ , SEVGI VE SAYGILARIMLA.... Tnihhismailhakki HAYAT ! ( kardeşimizin şahane şiiri bu)
A ğlaya ağlaya doğmuşum anamdan,
H ayatım ibaret; toz,toprak,samandan... M ayam Eskişehir, Odunpazarından, E n güzel zevkleri alırım zamandan, T adına doyulmaz,doysak da yaşamdan... N asıl doğmuşsam, hep öyleyim anamdan, E mekliyim, kurtulamadım dumandan... C ehaletim, kalma yirminci asırdan, A llah emretmiş, ayrılır sap, samandan, T ükürmedim ki yalayayım, yaşamdan... U zun zaman çıkamamışım hamamdan, C ahilliğim, yedirdikleri mamamdan... U fkum, yanadır her an dinden, imandan, R uhuma fatihalar olsun, dualarınızdan... 08.02.2006 Bozüyük, ŞAİRcik, Ahmet Necat UCUR |