(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Vardı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Vardı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat bazen kabus bazen rüya ne vardı rüyalardan uyanmak olmasa
Anlaşılan dost gecede gündüzde aynı hayatı yaşıyorsun ama insanın anatomisinde uyuyan beyin uıyanık beyinden farklıdır Rabbim bizleri rüya görmekten devamlı uyumaktan korusun Selamlar saygılar
:) Dün bi kabus gördüm bu gece uyumaya korkuyorum:))) :) Bundan böyle yeni imajım bu :))) özel bir nedeni yok tamamen duygusal. :) İyi geceler Sayın Yazarım.
Aslında biz insanlar çok sanslıyız..Rüyalarımız ve düşlerimiz o kadar kıymetli ki... Mesela kimseye hesap vermeden , özgürce düş kurar rüyalarda geziniriz... Şişşt Hanımefendi bu gün şu kadar düş kurdunuz şu kadar rüya gördünüz ücretini verin diyen yok ya da hayır böyle bir rüya göremessiniz diye yasak koyan da... Ama işte gel gelelim hayat düşlerden ve rüyalardan ibaret değil... Tıpkı sizin bu minik nacizane kaleminizden ve kalbinizden fırlayıveren bu şiircik gibi...
:)))) Hiç iyi dileğim yok zaten şu Lidyalılara... Hayat düşlerden ve rüyalardan ibaret değil :) bide kabuslar var ki, düşman başına:))) Sevgiler Sayın Yazarım.
Değerli dostlar; 1.El ağzından iyi atışmışsınız 2.Kitap meselesi için girdim devreye,saydım 37 olmuş,benim de bu iki etti 39 gerisi admorhn a kaldı :)) 3.Her ikinize de derin sevgi ve saygılar.
:) Tarkan 1 numara. TARKAANNNNNNNNNNNN... Sevgili Kerim Tekin rahmet istedi. Ruhu şad olsun. :Ölüm ona hiç yakışmadı :( Şarkın güzel de, 'çok sevmeyeceksin' dedirtti bana. Çok sevince böyle oluyor demek ki... :) Kitap için 40 gün olmadı daha dimi?
:) Gel de Tarkan'ı anma şimdi. :) Sevgiler Sayın Yazarım. Biraz param vardı bitti Dün bir işim vardı bugün yok Bi sevgilim vardı çekti gitti Bizde şans ne gezer Param kalmadı İşim gücüm yok Sevgilim yok, Yok oğlu yok yok Param kalmadı İşim gücüm yok Sevgilim yok, Yok oğlu yok yok yok... Bu şarkılar da olmasa, Telefonlar çalmasa, Arkadaşlarım aramasa, N'apardım kim bilir? Bu şarkılar da olmasa Telefonlar çalmasa Arkadaşlarım aramasa Durmazdım bir dakika
Parçalı bulutluyum Ama hala umutluyum Dünya gözümden düştü Bu kadar acı yeter Kaynakwh webhatti.com: Tarkan - Bu şarkilarda olmasa Ben hassas adamım yıkılırım işte İçime dert olur Giden gidene Kaynakwh webhatti.com: Tarkan - Bu şarkilarda olmasa Ben hassas adamım yıkılırım işte İçime dert olur Giden gidene of...
bazen ruyalardan insan uyanmak istemez uyaninca hayal oldugunu insani uzer güzel ruyalar hep seninle olsun gülen yüzün hic bir zaman solmasin en derin saygilarimla
Merhaba tebrik ederim. Güzel bir şiir normal yaşamımız rüyalardaki kadar renkli olması temenisiyle .Kaleminize yüreğinize sağlık başarılar.... Saygı ve selamlarımla.
aylarlı bir gecede krater ağzında uyuyakalmış bir alienin gördüğü rüya olduğumu düşündüm bi zaman)) hiç uyanmayınca anladım ki o benim rüyammış)) şansına artık))
bazen kabus
bazen rüya
ne vardı
rüyalardan
uyanmak
olmasa
Anlaşılan dost gecede gündüzde aynı hayatı yaşıyorsun ama insanın anatomisinde uyuyan beyin uıyanık beyinden farklıdır Rabbim bizleri rüya görmekten devamlı uyumaktan korusun
Selamlar saygılar