Bil sen, Ne yangınlar var bende En güzeli seninle yanmak --- Bir anlasan, Ne doğuşlar var bende En güzeli seninle doğmak --- Bir sev sen, Ne sevdalar var En güzeli seninle sevdalanmak --- Bir gör sen, Ateşin yakıyor Sabah olmuyor, sevdam durulmuyor --- Bir duysan, Kalbim nasıl atıyor Sana mekik dokuyor --- İçime gir sen, Sevgi çiçeği nasıl büyüyor Bak susuzluktan ölüyor --- Gel sen, Sevdam kaba sığmıyor Taştı taşacak almıyor --- Sevdalıysan, Yok önünde bir engel Bak kapım açık hala, GEL! ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bil sen, Ne yangınlar var bende En güzeli seninle yanmak --- Bir anlasan, Ne doğuşlar var bende En güzeli seninle doğmak --- Bir sev sen, Ne sevdalar var En güzeli seninle sevdalanmak --- Bir gör sen, Ateşin yakıyor Sabah olmuyor, sevdam durulmuyor --- Bir duysan, Kalbim nasıl atıyor Sana mekik dokuyor --- İçime gir sen, Sevgi çiçeği nasıl büyüyor Bak susuzluktan ölüyor --- Gel sen, Sevdam kaba sığmıyor Taştı taşacak almıyor --- Sevdalıysan, Yok önünde bir engel Bak kapım açık hala, GEL! ..
Gelebilen için kapının açılması yeterli . Gönül sevdiğini başka eşle biçer mi? Dil tutturur yar yar diye Bu leyla kendinden vazgeçer mi?
Kutlarım ÜSTADIM. GÜZEL BİR ANLATIM. İNSANI etkiliyor
değerli arkadaşım, herhalde ben buraya şöyle geçerken uğramadım, bu bir.. zannediyorum senin yaşından fazla benim sanat uğraşım vardır, bu da iki.. detaya girmeyeyim ama şunu bil, her kuşun eti yenmez, bu da üüüüç..
iyi çalışmalar, selamlarımla..
şiir ve sanat adına konuşulacak bir şey varsa konuşabiliriz..
Bil sen,
Ne yangınlar var bende
En güzeli seninle yanmak
---
Bir anlasan,
Ne doğuşlar var bende
En güzeli seninle doğmak
---
Bir sev sen,
Ne sevdalar var
En güzeli seninle sevdalanmak
---
Bir gör sen,
Ateşin yakıyor
Sabah olmuyor, sevdam durulmuyor
---
Bir duysan,
Kalbim nasıl atıyor
Sana mekik dokuyor
---
İçime gir sen,
Sevgi çiçeği nasıl büyüyor
Bak susuzluktan ölüyor
---
Gel sen,
Sevdam kaba sığmıyor
Taştı taşacak almıyor
---
Sevdalıysan,
Yok önünde bir engel
Bak kapım açık hala, GEL! ..
Gelebilen için kapının açılması yeterli .
Gönül sevdiğini başka eşle biçer mi?
Dil tutturur yar yar diye
Bu leyla kendinden vazgeçer mi?
Kutlarım ÜSTADIM.
GÜZEL BİR ANLATIM.
İNSANI etkiliyor
KADER OYUNCUSU(+5)