Dost bildiğim dostlarım, acep nasıl yakınmış, Her birisi kendine sahte sıfat takınmış, Ne hazin şey Allah’ım, perde ardında oyun, İnsanlar iki yüzlü, mavi boncuk takınmış...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİ BONCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİ BONCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan insanları belli tecrübelerin neticesinde anlayabiliyor.Ve her yüzü gülen dost olmuyor insana Rabia Hanım ders veren ibretlik bir dörtlük yazmış okuyup ders alabilenlere ne mutlu değerli şairemizin dernek arkadaşımın anlamlı ve güzel dörtlüğünü kutluyorum.Türkmendağlıdan selam.
Dost bildiğim dostlarım, acep nasıl yakınmış, Her birisi kendine sahte sıfat takınmış, Ne hazin şey Allah’ım, perde ardında oyun, İnsanlar iki yüzlü, mavi boncuk takınmış...
iki yüzlü iltifat olur ikiyüz yüzlü insanlar artık..
bunu yeni mi öğrendiniz efendim maalesef bu hep böyle dost dost diye nicesine sarıldım benim sadık yarim kara topraktır demiş aşık tecrübenin yaşıyok yaşayarak öğreniyoruz hayatın okulu yok yaşa ve gör sevgiler hürmetler güzelliklerle
Dost bildiğim dostlarım, acep nasıl yakınmış, Her birisi kendine sahte sıfat takınmış, Ne hazin şey Allah’ım, perde ardında oyun, İnsanlar iki yüzlü, mavi boncuk takınmış...
Rabia BARIŞ
ah be güzel dostum iki yüzde kalsa idi keşke ne güzel sözler bunlar ömrunuze bereket var olunuz...............
güzel şiir
içeriği ve aktarımı ile
Başarılar
Sevgiyle kalın