(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Örterdi öfkesini karanlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Örterdi öfkesini karanlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alim kişi konuşmuş , felsefi tadı ağır olan keskin ve kesik cümle ,yükleme kabadayılık yapılmış. bravooo kurallı cümlenin soluksuz bırakıldığı an ... ''Cümle'' Ahaliii Anlatımı bozmadan devrik anlatan şaire duruyor karşınızda ...
gizemli bir şiir olmuş.tekrar tekrar okumuşluğum ulaşabilirmiyim yansıtılmak istenen duyguya diye...zira şiirde o an yaşanan duyguyu yakalamak gerek...sevgiyle...
Renklerin susmuş halisin sen karanlık. Olabildiğince suskun. Oysa; suskunluğun arkasına ne çok ihanet, yalnızlık, hüzün, çaresizlik, feryat s/aklanmıştır.. Ve.. örter karanlık her birini.. Tıpkı hayatın üstüne örtülen bir örtü gibi.. Büyük beğeniyle okudum 'Şiir'inizi. Dilerim karanlıklarda kalmasın yüreğiniz/kaleminiz... Saygılarımla..
Asılı kalırdı uykuları umudun
bedevilerin geçmişi ezilirken başucundaTEBRİKLER EFENDİM