(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖYLE SEVGİMİ OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖYLE SEVGİMİ OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; GÜZEL VE ÖZ DİZELERİNİZ İÇİN SİZİ KUTLUYORUM. ÖYLE SEVGİ OLMAZ TABİİ... AMA NE YAZIK Kİ OLUYOR İŞTE... 30 EKİM TARİHLİ BİR GAZETEDE LİDERLERİN TÖREN İZLEM RESMİ VARDI, ÇOTK DİKKATİMİ ÇEKTİ. TAM ONLARI ANLATIYOR BANA GÖRE DİZELERİNİZ. HER BİRİNİN SURATINDAN DÜŞEN BİN PARÇA. BİZ BİR DE BİUNLARDAN ÜLKE İÇİN HİZMET BEKLİYORUZ. ANLAYAN ANLASIN ÜSTADIM. SAYGI VE SELAMLARIMLA...
karşılıklı olunca güzel herşey değil mi usta... hep bi tarafın hoşgörülü olması hep bi tarafın affedici olması ve hep bi tarafın vefa göstermesi maalesef yetmiyor ilişkileri yürütmeye ... ki bu sadece aşkta değil tüm ilişkilerde çok önemli.. teşekkürler ve tebrikler saygılarımla...
YAŞAMIN HER ALANINDA EŞİT OLMALI SEVENLER. AMA,OLMUYOR NEDENSE. KISA VE YALIN DİZELERİNİZ DÜŞÜNDÜRÜCÜ. BEĞENİYLE OKUDUM.( Birbirimizden , sevgi mi ...olmalıydı.Yazım hatası olmuş sanırım )