(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tesadüfen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tesadüfen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
neler yasayacagiz kimleri taniyacagiz ne günler görecegiz hepsi biliniyor biz tabi yasayip görecegiz yazilanlari.tesadüfen karsilastigimizi sandigimiz kisi bir bakmisiz ki hayatimizdadir kaderimizdir. ben de sabah sabah cok konusuyorum galiba
yüregine saglik sevgilerimle
hicbitmez tarafından 10/31/2010 11:58:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tesadüfe tesadüf etmedim şimdiye dek.Tesadüf kelimesini mümkün olsa çıkarırdım sözlükten.Kainatta herşeyin bir plan ve program dahilinde işlediğine inanıyorum.Gerek ferdi gerekse toplumsal her hadisenin bir perde arkası olduğunu düşünüyorum.Sizin tesadüf diye bahsettiğiniz durumların daha çok gerek külli gerekse cüz'i kaderin kaderdenk bir hüviyette neş'et etmesi olarak ifade edebileceğim bir durum.Yazdığınız şiirden ziyade tesadüf kelimesine getirdiğim bir eleştiriydi.Saygımla...
Sayın Yazarım, bizim tesadüf diye adlandırdığımız şey esasında kader tabii ki. :) Ya da kaderinbir uzantısı. Şiirde vurgulamak istediğim şey de buydu aslında. 'Herşey bizden önce planlanmış' :) Sefalar getirdin.
Güzel İnsanlarla tanışmak. Güzelliklerle dolu duyguları,güzel güzel paylaşmak. Geçiyorken uğramıştım oysa.Ne tesadüf!.. Bal gibi tesadüf işte. Hem de,güzel tesadüf..
tesadüf herşey sen tesadüf ben tesadüf yolda yürümek tesadüf attığın her adım tesadüf plan yapmak bile tesadüfen tesadüf ______________________________
sayın şairim,sizce herşey dizedeki gibi tesadüfmü.!!!.
vesileden vesile doğar,tesadüf diye birşey yoktur ,hatta ve hatta ,
tesadüf cümlesini zikretmek dahi bana göre çok yanlış,
çünkü herşeyi tasarlayan alemlerin rabbi var,ilk vurgum gibi,birşeyleri vesile kılar,???..
Hanımefendi ; Ben biraz kaderciyim.Tesadüf kaderin içine giremiyor tabii.Şiiriniz hariç ,o almanaklara bile girer,tam bir tekerleme :)) Tebrik eder saygılar sunarım efendim.
Düşündüm en büyük bilim kozmoloji ...Evrenin oluşmasından başlıyarak daima belirlenmiş koşullrda var olunmuş.Tesadüfe yer yok bence .Tesadüfün kaderin çocukları olması şık bir ara bulucu cümleydi...Ama,kurtarmadı ...kurtarsa dükkan sizin...:)) Saygılarımla efendim.
tesadüf herşey sen tesadüf ben tesadüf yolda yürümek tesadüf attığın her adım tesadüf plan yapmak bile tesadüfen tesadüf
Tesadüf bir ikilem gibi düşmanını görünce sevinmen gibi...Hiç anlam veremdigin kişiyle diyalog gibi tesadüff kötü kalplaeri taş kalpleri birleştiren gibi...tesadüfen dogduk mecburen yasıyoruz misali...
:) Hayatımızda hep güzel tesadüfler olsun, anlam veremediğimiz kişilerle diylog da buna dahil. Yeter ki kötü tesadüflerle karşılaşmayalım. :) Tesadüfen doğduk mecburen yaşıyoruz :) ve hep yaşamaya devam edelim. :) Sevgiler.
:) Yok ya sebep olayına çok katılmıyorum :)))) hatta bazen biçok şeyin hiç sebepsiz olduğunu düşünüyorum. :) Tesadüflere de inanıyorum. Doğru zamanda doğru yerde olmaya da :))))) kadere de :)))))))))))) Böle sürer gider. İyi geceler Sayın Yazarım.
Tesadüf ettim tesadüf şiirine aslında çok şiir okumak ama şiir yazmak istemiyordu bu canım,
Tesadüf elektriklenmenin T si nasıl diyeceksiniz Elek/T/rik bildiğimiz elekten sonra eleğe yön veren harf olduğu için,
Tesadüf bir nevi süpriz Tesadüf'ü bir şiirde şöyle anlatmıştım.
Geleceksen
Bu gün gel başka gelme
Çünkü bu gün Arife
Yarın bayram...
diye işte
Tebrik ederim sevgi saygı ve selam ile