(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PADİŞAHIM ÇOK YAŞA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PADİŞAHIM ÇOK YAŞA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık ağabey. Teknik (kafiye örgüsü) açıdan çok kaliteli bir şiir. Uyaklar, ayaklar harika. 7'li heceyle zirveye oynamışsınız. Herkes böyle şiir yazamaz. Kompozisyon olarak da çok iyi. Fakat sadece şiirin bir yerini eleştirmek isterim. Hüsn ü niyetli bir eleştiri olacak bu, yanlış anlamayınız sakın. Son kıt'ada "Kafanı ahrete yor" demişsiniz. Türkiye Türkçesi Ağızları Sözlüğünde "Âhiret"e, "ahret" deniyor. Doğrudur. Fakat şöyle olsaydı; daha iyi olurdu galiba, tabii takdir yine sizindir: "Âhirete kafa yor". Saygı ve muhabbetlerimle...
Sevgili Kemal Yıldız, Öncelile teşekkür ederim. Şiir sitelerinden bu tür yapıcı yorumlara genelde rastlanmıyor. Önerini değerlendirdim de, gerçekten daha uygun geldi. Aynen dediğin gibi yaptım. Tekrar teşekkürler. Allaha emanet ol.
Yargı yandaş, basın kör, Her işini rahat gör. Bitmezse bitmez terör, Sıkma canını boşa, Padişahım çok yaşa
Bir dörtlük alayım dedim zor buldum üstadım, hepsi birbirinden güzel, ama sana bir sitem etmeden gitmeyeceğim, en büyük bayram bu gün, Milli bayram olarak tabi ki, hiç aklıma bile getirmemiştim bu muhteremi yine aklıma soktun, tövbe estağfurullah, kutluyorum yazan duyarlı yüreği, keskin kalemi, selam ve sevgilerimle dost..