Yüze gülen yüzsüzsün Sende vicdan ne arar? Sonra söven sütsüzsün Sende vicdan ne arar? --- Ancak büyüdü ensen Yaptığını bir bilsen Toprağımdın güya sen Sende vicdan ne arar? --- Hani ukalalığın Hani yalakalığın Hani ya küstahlığın Sende vicdan ne arar? --- Benden iyisi yoktu Senin sevenin çoktu Yaptığın iş pek koktu Sende vicdan ne arar? --- Sahte gülücük saçtın Herkese kucak açtın Doğruluktan hep kaçtın Sende vicdan ne arar? --- Belki yanlış ekimsin Adillik kim sen kimsin Sen sahte bir hekimsin Sende vicdan ne arar? --- Bir adam olamadın Bana kulak asmadın Yanlışa hiç doymadın Sende vicdan ne arar? --- İplik çıktı pazara Geleceksin nazara Şimdi geldin azara Sende vicdan ne arar?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜZSÜZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜZSÜZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tün insan olmanın erdeminden sıyrılıp dağları ben yarattım havasında zulmeden ağlatan inleten hatır gönül yıkanlara giden bir şiirdi....kaleminize yüreğinize sağlık...