(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALEM VE KÂĞIDA VEDA (9) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALEM VE KÂĞIDA VEDA (9) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairim; Sanırım bu gerçek bir veda değildir, edemezsiniz de. Ben de defalarca yazmamayı, sitelerden çekilmeyi düşündüm. Öyle anda öyle dizeler takıldı dilime ki yazmadan edemedim. Canı çıkmadan şair kalemi bırakamaz. Yolunuz açık, mürekkebiniz bol olsun.
Boşluğa tam düşerken, kalemlere tutundum Yumuşacık kâğıtlara da düşmekle avundum....... da hece fazlası
Okumak, yazmak boş iş, be Soner’im, ağlama! Anlayan olmaz, sağır duymaz, boşa çağlama!
seni anlamaz avam dedim boşa çağlama. veya benzeri bir ritim daha şık olur.Şiirin bütününde okuma ritmi düşük ikince mısranın.Tabii takdir sizn.
Sizinle dertleşirken, rakımdı demli çaylar Böyle geçti gitti âh, yaşamadığım aylar..........Rakı' yı meşru bir içecekmiş gibi lanse etmişsiniz sanki.Oysa buram buram şuur kokardı şiirleriniz.
Ve kardeş.Sizin yerinize ağlayan dizeleri acı ve hüzün ile karıştırdık Finalde.Dilerim bu kalem'e zeval ermesin.Çok içten ve inandırıcı bir veda olmuş.Kıymayın derim.Garabeti şiir diye yazıyor sizin kadar da esef duymuyorum haklı olarak. Siz benden daha şık bir duruşu hakkediyor olmanıza rağmen bu veda şiire doıkunur ve tuıtar yakanızdan emin olun.sevgi ve selam.
Fevkalâde bir siir okuttunuz hocam tebrikler.cok HOS,cok şaheser.Allah im kaleminizi daim etsin insallah.saygi ve sevgilerimle dostluğa ilk adimi atmak bina selamlar diyorum...
Bu gün iki veda şiiri okudum.Siyah gül ve sizin şiiriniz.Allah aşkına bizi kahretmekmi istiyorsunuz.Bu veda rüzgarıda nereden esti.Biz sizlerle mutluyuz.İnadına devam diyerek güzel ve çok anlamlı şiirinizi kutlarım.