(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimizdekiler /haiku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimizdekiler /haiku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Son şiirinz "O kadın" haiku tarzına pek yakın olan bir güze şiir ki;.. neden"ah bir yazabilsm " dediniz değerli Şairim..Çok nefis haikular yazacağınızı da ben bilirim .Ne güzel olur bilseniz..
Haiku' ları sevdiniz..Beni de desteklediniz ki; ben de yazmaya devam ediyorum..Şiirin Karikatürü dedim bu tarz şiire..Neden olmasın değil mi Şairim ? Teşekkür ederim, Saygılarımla..
ah yazmasını, bilebilsem!