(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTİHDAM /haiku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTİHDAM /haiku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evvelden köprü üzerinde balık tutanların çokluğuna göre işsiz sayısına bakılırdı şimdi şair sayısına göre hesaplanıyormuş güzel ve anlamlıydı kutlarım Muzaffer Bey
Haiku türü şiirler daha çok felsefe ve eleştiri,ve toplumsal tezatlar konusunu işlemeya başladı ki; başlangıçdaki pastoral şiir temasından farklılıkta göstermeye başladı ki; bunu da haiku da evrim süreci olarak değerlendirmek gerek derim.. Az söz çok anlam , Haikunun temel amacıdır..
Değerli Şairim,haikuyu sevdinizse bu demektir ki;sizde bu tarzı deneyeceksini..Bir gün bunun gerçekleştireceğinizi şimdiden görür gibiyim..