(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
15- Leydi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
15- Leydi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir türlü anlam veremiyorum hayvanları sevmem diyenleri hele de kedi ve köpeği sevmiyorum diyenler öyle kızıyorum ki sizi okumalları gerek bence.. kedime zehir verdiler ve ben bir hafta ağladım asla unutamadım kucağımda büyüttüğüm Afacanımı duyarlı yüreğin dert görmesin saygı ve selamlar...
sn üstadım çok çok güzeldi hele bir hayvana değer verişin beni duygulandırdı ve onurlandırdı siz beni okumadı sanın mesele değil ama bütün şiirlerini okudum yazan kalemin daim yüreğinde var olsun saygılarımla.tunçozan.
bu gezegende yaşayan her canlı bu gezegenin sahibidir.. ve insan bu eşitler arasında asla birinci değildir.. üstelik en fazla zarar verendir doğaya.. hatta içine içine edendir,hem de bilinçli olarak.. e şimdi ben kime saygı duymalıyım.. duyarlılığınızı ve muhteşem şiirinizi kutlarım dostum.. sevgimle..
duyarlı yüreğin dert görmesin saygı ve selamlar...