(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Sınavdan Kalmak Gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Sınavdan Kalmak Gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi galiba bu sınavdan kaldım.Yorum yok.Zira resim de ilginç ama ipin ucunu göremedim,üzgünüm.Saygılar sunuyorum. (Bakıyorum yorumlarda sade suya çorba !gibi)
Haydi sevgili Çık Hayatın senin, Benim ellerimdesin. Çık ne olur ve durma Bir kaç adım at ve çık Bu tuzaktan uzağa.
Beni düşünme Sen çıktın ya Sen kurtuldun ya Ben kurtuldum Ben senin yaşamında kendimi buldum.
Bırak öyle boz bulanık suları. Hayat bu, Bu gün varız, Yarın yok. Üzülme gözlerimden düşen yaş Seline, bir damlada sen katma. Haydi çık Basamak basamak. Alın yazım sevgilim Hayatı senle bildim Sana geleceğim.
Melik Haker tarafından 10/16/2010 9:51:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sizin şiirinizden esinledim yazdım. Bazı arkadaşlar diyorlar ki şiirini başka yere yaz diyorlar. Ben diyorum ki bu yorum kardeşim asıl olan gene senin şiirin. Yok diyor bir daha görmeyeyim. Peki deyip ayrıldığım oldu bir kaç kere neyse. O büyük koca yüreğinize sevgilerle iyi geceler.
güldürdünüz beni tşkkr ederimmmmmmmm, 1.mini etek şiir 2.diz üstü şiir 3.diz altı şiir ________________ ne zaman? diz üztü şiirinizi okuyacammmmmmmmmmmm