(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EMİN DEĞİLİM GELİRMİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EMİN DEĞİLİM GELİRMİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; NE OLUR KARAMSAR OLMA BE! GERÇİ HEP OLAYLARI GÖRDÜKÇE, HABERLERİ DİNLEDİKÇE KARAMSAR OLMAMAK ELDE DEĞİL. İNŞALLAH O KARA BULUTLAR GÜN GELİR DAĞILIR GİDER VE EN GÜZEL GÜNEŞLER DOĞAR DÜŞÜNCESİYLE SAYGI VE SELAMLARIMI SUNARIM.
Memleketime Yağmurlar yağardı Yeniden güneş’te açardı…
Gökyüzü Kararır kapanır Yağmur yağar eminim yine açar…
Vatana çökmüş kara bulutlardan… Aydınlık günler emin değilim yeniden gelir/mi?
TABİ Kİ GELİR, GELECEK. BİZİM NESLİMİZ KURUMADI ÇOK ŞÜKÜR BİZ VARIZ VE HEP OLACAĞIZ,GÜN KARARMADAN GÜNEŞ DOĞMAZMIŞ.TEBRİK EDİYORUM DUYARLI YÜREĞİNİZİ KALEMİNİZİ DEĞERLİ DOST YÜREK DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR..
Keşke aydınlık günler gelse de, tanışsak. Ölmeden
Fakat sanmıyorum
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu tarafından 10/13/2010 9:35:10 PM zamanında düzenlenmiştir.