Ne çaresiz bir kanat çırpıştır, Sana doğru uçmaya çalışmalarım, Yaralıyken, dermansızken, Kanarken kırk yerinden kırılan kanadım. Ne acımasız hayalini bile alıp benden, Gönül kapımı çarpıp çıkmaların. Aynı manzaraya bakarken, Görememek aynı resmi, Ne acıdır bilemezsin, Kızarsın bana içinden, Alıp başını gidersin. Sen düşerken gözlerimden.
Yapma Allahaşkına, Duramıyorum yerimde, Görünce bir ruhu, Yaralı ve acılar içinde, Diyemiyorum işte sevdiğim, Diyemiyorum "bana ne" Dayanamıyorum, kaldırmıyor yüreğim. İnsanların acı çekmesine. Neyse...
Gün içinde bir an, Sesini duyuyorum biliyor musun? Hayatın telaşında kapılıp giderken, Yangın yerindeyken ruhun. Ben sana gülümserken, Rüzgârınla tokatlıyorsun. Seni delice severken, Sıcaklığınla sarılıyorsun. Öyle anlar geliyor ki, Tatlı sert duruyorsun. Hayat sahnesinde bakıp kendime, Diyorum oynamıyorsun. Seni seviyorum anla işte. Seni seviyorum. Neyse...
Kıskanırım seni, Belli etmesem de, Kıskanırım dağdan, taştan, Sana kimileri maskelerle gelse de, Güvenirim sana, Sen gül, eğlen, mutlu ol, Namerdim bakarsam ardıma, Sen benimsin çünkü Nasıl sevdiğimi bilensin. Benim gibi aşka yaş biçmeyensin. Başkaları gibi öldürmeyensin, Aşk okunur güzel gözlerinde, Sen benim denizimsin. Marmara gibi kutsalsın bende, Anlıyorsun değil mi bebeğim, Seviyorum seni, Sen olduğun için, Bırakma ellerimi, Başkalarının ellerine, Bırakma, korkuyorum. Aşkla bak gözlerime, Telefonu aç, Bana sevdiğini söyle, Bak arıyorum seni, Arıyorum, bekletme, Meşgule düştü, Neyse...
Gel desem, Duyamazsın feryadımı, O kutsal iki kelimeyi Sakladım gökyüzüne, Yedinci katında sakladım, Senin için canım. Belki duyarsın bir gün, Belki ses verirsin sesime. Belki lapa lapa kar yağarken, Bedenleri kavururken güneş, Geliverirsin belki gecenin içinden, Anlıyorum canım dersin. Saçlarımı okşarsın beni seversin. Özlediğini söylersin. Diğerleri gibi olmazsın. Gitmezsin. Kalırsın her nefesimde bende, Yaşanırsın gözlerimdeki aşk içinde, Hayal kurmamalıyım. Kırılırım diye korkarım yine. Neyse.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEYSE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEYSE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk her dilde aynı diyorlardı Ama aşkın hangi dile mukabil olduğunu kimse bilmiyordu... Bilirsin yâr Baharı beklemeyen yaprağa konmaz yusufçuk kuşları Zemherileri göğsünde eritmeden hangi baharın müjdelerini duyabilirsin? İŞte şimdi kemik sesleri törpülüyor hüznümün kılcal damarlarını Ve cehenneme bir bilet ısmarladım ben Aşkı kim kirletirse onun adına kesilecek Ama sen yâr... Senin adın yâr... Cenneti kalbeyleyen erguvan kokularına karışır adın Bilesin yâr. Gümrah bir ırmağın son damlasını aşk ile yıkayıp sana akacağım sonsuzluğun dehlizlerinden, Bir leyl rüyası bu yâr Gözlerimiz kapanınca göreceğiz Unutma yâr Aşk yaşarken ölse de Öldükten sonra yine yaşanır! Alıntı
Ama aşkın hangi dile mukabil olduğunu kimse bilmiyordu...
Bilirsin yâr
Baharı beklemeyen yaprağa konmaz yusufçuk kuşları
Zemherileri göğsünde eritmeden hangi baharın müjdelerini duyabilirsin?
İŞte şimdi kemik sesleri törpülüyor hüznümün kılcal damarlarını
Ve cehenneme bir bilet ısmarladım ben
Aşkı kim kirletirse onun adına kesilecek
Ama sen yâr...
Senin adın yâr...
Cenneti kalbeyleyen erguvan kokularına karışır adın
Bilesin yâr.
Gümrah bir ırmağın son damlasını aşk ile yıkayıp sana akacağım sonsuzluğun dehlizlerinden,
Bir leyl rüyası bu yâr
Gözlerimiz kapanınca göreceğiz
Unutma yâr
Aşk yaşarken ölse de
Öldükten sonra yine yaşanır! Alıntı
Kutluyorum güzel dizelerinizi şairim...