Issız gözlerinle bakış atıp kaçıyorsun İçindeki heycan, korku Bedenini sarmış sanki, Duygularını paylaş hadi küçük meleğim Zamanı geriye atma Her anını değerlendir hadi Umutsuzca bekleme Okyanus gibi dudaklarda boğulmak mı? Gel, küçük meleğim Yoksa hasret, özlem mi? Kendin seç meleğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜÇÜK MELEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜÇÜK MELEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Küçük meleğinin duygularını gerçekten çok iyi sezmişsin tebrik ediyorum..Belki küçük meleğin ilk defa aşık olmuştu,çok seviyordu seni, kendisini bir türlü ifade edemiyordu belkide sana karşı, evet bi utangaçlık vardı üzerinde sana (aşkına) karşı ama "Utanmanın olduğu yerde aşk vardır." İnş küçük meleğin sana duygularını ifade etmiştir..Ve sende karşılığını güzel bi şekilde vermişsindir.
SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
memento_mori tarafından 3/19/2008 2:35:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gel, küçük meleğim Yoksa hasret, özlem mi? Kendin seç meleğim... KISA AMMA ANLAMLI DİZELER BU ŞİİRİNİZDEN OK GÜZEL Şiirlerime,Yaşanılmış öykülerime beklerim efendim ÜCRET almıyoruz
SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
memento_mori tarafından 3/19/2008 2:35:34 AM zamanında düzenlenmiştir.