Aşk ateşi yandı bir kere durulmaz Aşkın ile sevgilim kavruluyorum Ateşin beni sardı yürek dayanmaz Aşkın ile sevgilim kavruluyorum --- Yüreğin içindedir dışarı çıkmaz Sevda ateşidir bu kimseyi yakmaz Ateşinle yansam da göz yaşım akmaz Aşkın ile sevgilim kavruluyorum --- Bilirim sen de benimle yanıyorsun Sevda çiçeğini bana saklıyorsun Aşkın acılarına dayanıyorsun Aşkın ile sevgilim kavruluyorum --- Kolay kolay sevemem çok zor severim Aşk adamıyım sevdiğimi överim Etrafında pervane olur dönerim Aşkın ile sevgilim kavruluyorum --- Sevmediğime seviyorum diyemem Sevmediğim yemeği bile yiyemem Ceket olsa üstüme alıp giyemem Aşkın ile sevgilim kavruluyorum --- Seviyorum diyorsam sevdiğimdendir Översem eğer değer verdiğimdendir Yanarsam kıymetini bildiğimdendir Aşkın ile sevgilim kavruluyorum --- Aşk çiçeğini aşkıma veremedim Asla kimseye sevgilim diyemedim Senin gibi hiç kimseyi sevemedim Aşkın ile sevgilim kavruluyorum --- Sensizlik bana inan ölümden beter Görsen beni iliklerime kadar ter Sadece sevdiğini söylesen yeter Aşkın ile sevgilim kavruluyorum --- Seni Seviyorum Sevgilim.. Sen de Söyle, Seviyorum de..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK ATEŞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK ATEŞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.