(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşka Tiryaki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşka Tiryaki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyarlı kaleminizi kutluyorum değerli şaire..:)) ..........Şaka şaka:) Kısa şiir yazmak bir sanattır gerçekten de; bir kaç mısra ile anlatmak durumundasınızdır anlatmak istediğinizi..Bu şiir, bu itibar ile mesajını gayet vurucu bir şekilde aktarmış okuyucuya..Başlık koymak ta ayrı bir hünerdir bu tip şiirlere; bu açıdan da gayet yerinde..Yani sözüm odur ki minare de yerinde minber de yerinde..:)) Kutlarım, gerçekten vurucu..
:)))) sen var ya . yorumuna gülmekden cevap yazamam sindi :) minare minber yerinde evelallah :)))) şaire ye -m takısı eklememende saygı uyandırdı , cok keyiflisin cok belli daim olsun dilerim, siir buna vesile olduysa sevinirim.....
Durmadan sarmalandığımız bir düşün kristal yansımalarıyla filizlenir gönlümüzün budakları ve yol olur bir zaman sonra yıldızlara. Kırık aşklar büyür içimizde, her tutunuş sözümüz olur, tutundukça kendimize yol buluruz sabrımızla, aya ve yıldızlara...
okudum bir tebessum sardı yuzumu evet artık hersey havada değilmi nerde o eskı aşklar yanmalar yanılmalar diyerek saygılar sunuyorum etkileyici şiirinize ve size efendim.