(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR AKŞAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR AKŞAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu günü dün gibi yaşamak,,, O aynılık nasıl taşınır? Her akşam farklı bir hüzünse, çağlayarak coşarak gelsin. Diline sağlık dostum. kutluyorum. saygımla.
kaya degirmen tarafından 3/24/2007 12:44:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Sami dost.. şiirinizin o hoş tınısı ..sesi ve de ahengi..şarkılanacak türden..unutulmayan ezgisi yüreğin gün gelir dökülür dile.. sevgilerimle..
DEĞERLİ KARDEŞİM, GÜZEL ŞİİRİN İ YÜREKTEN KUTLARIM...BAK HAYALEVİ SİTESİNİ BULDUM...DİKKAT EDELİM DE AYNI RESİMLERİ FON YAPMAYALIM..ONA GÖRE..HIIII...SEVGİ, SELAM VE SAYGILARIMLA...BAK YENGELERİ BU ŞİİR İŞİNE KARIŞTIRMAYALIM DİYECEĞİM AMA BENİM EŞİM ARADA BİR GELİP NE YAPTIĞIMA BAKIYOR..EEE, NE DE OLSA İÇ-İŞLERİ BAKANI..AİLEDEN SORUMLU DEVLET BAKANI MÜBAREK...AMA BU KADINLAR OLMASA BİZİM EVİ SULAR ALIP GÖTÜRÜR...HADİ HOŞÇAKAL DOSTUM..YENGEMİ SAKIN ÜZME..GÖRÜŞÜRÜZ...
oktayzerrin tarafından 10/29/2006 12:22:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yeter ki sevdiğin yanıbaşında olsun gerisi hepsi boş sevgili Sami yüreğine sağlık bu güzel dizeler için güz<ellikler paylaşınca çoğalıyor sevgili dostum..sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..