(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR BUSE BEKLEDİM SENDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR BUSE BEKLEDİM SENDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoş geldiniz değerli üstadım, ayırdığınız kıymetli zaman için çok teşekür ederim. Sizin gibi değerli usta yazarların beğeni ifadesi beni çok memnun etti saygı ve hürmetlerimi sunarım, esen kalın.
Hoş geldin sevgili kardeşim, yorumunu sayfamda görmekten mutluluk duydum. Birde muhteşem şiirler yazan bir ustadan beğeni bulmak çok güzel, aslında heceye dikkat etmemiştim, daha önceki şiirlerimde tekrar yeniden gözden geçirip heceye uygun hale getirmeye çalışıyorum. Hem göze hem gönüllere hitap etsin umarım başarılı olur saygı ve selamların en güzelini sunuyorum esen kal.
Hoş geldiniz değerli hocam, ayırdığınız kıymetli zaman için çok teşekür ederim. Sizin gibi değerli usta yazarların beğeni ifadesi beni çok memnun etti. Biraz heceye uygun yazmaya çalıştım, umarın beğenilir. Saygı ve hürmetlerimi sunarım, esen kalın.
Hoş geldin sevgili kardeşim, ayırdığınız kıymetli zaman için çok teşekür ederim. Sizin gibi değerli usta yazarların beğeni ifadesi beni çok memnun etti. Biraz heceye uygun yazmaya çalıştım, umarım beğenimiştir. Saygı ve selamlarımı sunuyorum esen kal.
Hoş geldin Mehmet kardeşim, ayırdığınız kıymetli zaman için çok teşekür ederim. Biraz heceye uygun yazmaya çalıştım, umarım beğenilir. Sizin gibi değerli usta yazarların beğeni ifadesi beni çok memnun etti Saygı ve selamlarım gönülden.