Ölürüm tez, bilsinler...Şiirin hikayesini görmek için tıklayın aBARTMAK VE ÖVÜNMEK GİBİ OLMASIN DA SON GÜNLERDE NEDENSE ÇOK DOLUYUM YÂNİ ŞİİR VE DUYGU YÖNÜNDEN DDEMEK İSTEDİM..BİR BAKIYORUM ÖĞRETMENEVİ BİR BAKIYORUM ISSIZ BİR KAHVE BİR BAKIYORUM EVİM BİR BAKIYORUM HASTANE SİZİNANLAYACAĞINIZ HER NEREYE GİTSEM ORADA ŞİİR BENİMLE..HİÇ BIRAKMIYOR İLHAM PERİLER..MESELA ŞİMDİ BU ŞİİRİ BİR AKRABAMIN KAHVEHANESİNDE SÂKİNKEN BİR KÖŞEDE ÇAY İÇERKEN YAZDIM..İÇİMDEN O AN ÖLÜM GEÇTİ...BELKİ DE HAYATTAN KOPUP GİDEN O DEĞERLİ DOSTLARIMIZ İÇİN BİR ŞEYLER KARALAMAK GEÇTİ İÇİMDEN O ANDA..VE KALEM KENDİLİĞİNDE KAYIP GİTTİ BUZDA KAYAR GİBİ..BAZAN BÖYLE OLUYOR İŞTE..BİR ANDA AKLIMA ŞİİRİN İLK MISRASI GELİYOR SONRA DA DİĞERLERİ VE YAZIYORUM O ANDAZATEN YAZMASAM UNUTUYORUM SONRADAN Kİ GENELDE BİR ÇOK ŞİİRİMİ HEP YOLDA YÜRÜRKEN KAFAMDA, HÂYALİMDE OLUŞTURURUM VE İLK DÖRTLÜĞÜ ÇOK OLDU YOLDA BİTİRDİĞİM ŞİİRİLERİM...ÖRNEĞİN 2 GÜN ÖNCE BİR KALEMDE 12 ŞİİR VE DÜN DE 4 ŞİİR YAZDIM..BİR DEĞİL BELKİ BİR ÇOK ŞİİR KİTABI ÇIKARTACK DURUMA GELDİM...HATTA BAZI ZAMANLARIMI UD ÇALMAYI İLERLETME ÇALIŞMASINA BAZI ZAMANLARIMI DA İNTERMETE GİRMEYE,GEZMEYE,EV İŞLERİNİ GÖRMEYE VE BUNA BENZER KONULARA AYIRMAMA RAĞMEN YİNE DE HERGÜN ŞİİRDEFTERİM YANIMDA GEZİYORUM...BİR GÜN ŞİİR YAZMASAM KENDİMİ O GÜN HİÇ BİR ŞEY YEMEMİŞ GİBİ RUHEN AÇ HİSSEDİYORUM..
BU ŞİİR HER NE KADAR ÖLÜM ÜSTÜNE BİRAZ HGÜZÜN KOKSA DA UNUTMAYALIM Kİ GÜNÜ GELDİĞİNDE HEPİMİZ ÖLECEĞİZ..O HALDE ÖLÜME DE HAZIRLIKLI VE GÜÇLÜ OLMAMIZ GEREKİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM... BAZI DEĞERLİ DOSTLARIM BU KADARHÜZÜNLÜ VE ÖLÜM ÜSTÜNE YAZMAMDAN ÜRKMÜŞLERVE SAĞOLSUNLAR BENİ YOLLADIKLARI MESAJLARLA UYARDILAR...ANCAK UNUTULMASIN Kİ ÖLÜM DE HAYAT KADAR GERÇEK..VE BİZLERBU GERÇEĞE KENDİMİZİ ALIŞTIRMALIYIZ.. BU VESİLEYLE BÖYLE BİR BİLGİLENDİRMEYİ ŞİİRİN HİKÂYESİ KISMINDA YAPMAI UYGUN BULDUM.. İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER, SEVGİ,SELAM VE SAYGIMLA...
Ne kadar dostum varsa
Çağırın tez gelsinler Can candan ayrılırsa Ölürüm tez, bilsinler... Bir şiir, bir şarkıda Bir gece on ikide Nefesim son belki de Ölürüm tez, bilsinler... Dört duvar bir odada Ellerim son duada Can denen bir adada Ölürüm tez, bilsinler... Ağzımda bir sigara Kalbimde derin yara Dalarken uzaklara Ölürüm tez, bilsinler... Elimde bir resminle Dilimde o isminle Gördüğüm son cisminle Ölürüm tez, bilsinler... Ömre sır eke eke Gözyaşı döke döke Şahadet çeke çeke Ölürüm tez, bilsinler... Dağ gibi yıkılarak Diz üsütü çakılarak Ağ gibi takılarak Ölürüm tez, bilsinler... Ne oldu ah küstüm de Tutan yok hep düştüm de Bir elim ud üstünde Ölürüm tez, bilsinler... OKTAY ZERRİN-BAFRA 27-09-2010-Saat:23.47 |