(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kavga Çıkarsa Çıksın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kavga Çıkarsa Çıksın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzel bir öğüt. ne güzel bir serzeniş. ne güzel bir dileyiş. ne güzel bir öze dönüş çağrısı. ne güzel bir milli kimliğe övgü. Anlayana tabii. Anlayana tabii. Tebrikler. Teşekkürler. Selamlar.
* * * Gerçekten çok hoştu, kendi kimliğimizi ancak kendi filmlerimizde bulabiliriz, nesiller bize özgü filmleri izleyerek büyümeli, rahmetli Kemal Sunal çocukları sevgilisi hâlâ, belki ordaki mesajları anlamıyorlar ama çok gülüyorlar, şiddete yönlendirmek hoş değil nesilleri aslında, ya da hayal ürünü yazılan senaryolara pek değer vermemek gerek, bir çok çocuk bu filmleri izleyip gördüklerini denemek istediler ve hayatlarından oldular. Ben de bu yönüyle düşündüm. Şiir düşündürücüydü, yüreğinize sağlık Adnan Bey, gönülden kutlarım.. Sağlıkla, huzurla, sevgiyle kalınız...
Bende Battal Gazi ,Kara Murat ve buna benzer filmleri severim. Özü ve sözü bir olan,Anlamlı ve doğru konuları ele alan Adnan Abimi tebrik ederim. Yüreğine sağlık. Saygılarımla.
bizim olandan daha güzel ne varki?
çok çok güzeldi...kaleminize yüreğinize sağlık.selam ve dua ile