(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
2+2 = 5 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
2+2 = 5 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah iyilğinizi versin...Ben de başlığı görünce bir çelişkiyi yazdığınızı zannetmiştim...Esasında 2 artı 2 eşittir dört zaten bir çelişki ve de varsayım...neyse efendim...güzeldi..
iki iki daha dört derler..oysa benden haberleri yok ..bir de ben beş eder.bunu siz farketmiş ve şiire yansıtmışsınız tebrik ediyorum, teşekkür ediyorum ve de kocaman alkış gönderiyorum ... merol
Dünya bir film sahnesdir bence ve herkes kendi hayatının balşrol oyuncusudur. Ben benim için düşünerek 4x2=5 dedim siz empati kurarak önünü açık bırakm ışsınız ki bu da sizin harikalığınızın bir göstergesidir...
ilkokul bire giderken kara tahtadan hatırladığım küçük bir anektot, öğretmenimizin '' çocuklar şimdi iki kere iki dört ediyor ama her zaman etmez.büyüyünce öğreneceksiniz...'' demesi.o zaman aaaaa lar dolmuştu sınıfa ama essahmış)).o zaman neden 5 de etmesin ki)) değişiklik olur.açık olalım ...
Ben bir zaman kaybıyım, beni boş ver hocam Düşlerimden geçenleri kitaplarda bulamayacağım Hangi deniz nereye dökülüyor bana ne, Ben içimde boğulurken... Hala aşkın olduğu bir yer varsa söyle; dokunulmazsam öleceğim
Şu hayat bilgisi ne ağır dersmiş hocam Düşündüm, kararlıyım; Ben adam olamayacağım Madem her şey basit bir formül, Mutluluğu söylesin kimya
Benim kimyam feci halde bozuldu; Anlamsız geliyor bana dünya
Kendimi kendimden çıkartsam sıfır kalmaz Bu matematik bizi kandırıyor hocam Elde var sorular... gözyaşları... boş umutlar.. Hesaplar tutmaz.. Tutmaz hocam.
Açıkcası şiir başlığı çok şey çağrıştırdı bana bu yüzden bir telaşla yer ettim sayfada üstelik güzelde bir girişle selamını vermişken şiir finalde bozguna uğramış tabiri caizse. Düşünce güzel,şairin başlıktaki nüansa bakılırsa konuya hükmü muhtemel ama satırlar tam manasıyla bunları karşılayamamış. Daha güzel olabilirdi görüşündeyim.Yüksek bir nidayla açılan perdenin oyun tam manasıyla sahnelenmeden kapanıvermesi gibiydi.Düşüklük peyda etmiş özetle. Başarılar şiir sahibine.
Çok zeki misin ?
Numara mı yapıyosun ?
Diye düşündüm açık sözlülükle demem lazım.
Sonra karar verdim...
iyi bayramlar..