(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dolunay! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dolunay! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah onların yattıkları yerleri cennet eylemiş nur içinde yatsınlar.Ancak son zamanlarda yaşanan olaylara bakınca tüm şehitlerimizin kemikleri sızlamaya başladı.Vatan toprakları üzerinde sinsice yapılan planlamalar.Parçalanmalar insanı üzüyor.Bir komşunuzla bile bir karış toprak yüzünden kavga edip hatta cinayetler işlerken vatan topraklarının bu kadar ucuz!peşkeş çekilerek bölünmenin yolunun açılması şehidimiz sinan'ı ve daha nice vatan bağrında yatan şehitlerimizi incitecek.Umarım yanlışlardan bir an önce dönülür.Büyük Atatürk'ün söylediği Bedhahlar ve hainler birleşerek ülke topraklarını pazarlamaya çıkmışlar.Şehitlerimizin ahı tutar inşallah demekten başka bir şey gelmiyor elimizden.selam ve saygılarımla.
ALLAH RAHMET EYLESİN ŞEHİDİNİZE, YEĞENİM DE DOĞUDA ASKER...ALLAH YAR VE YARDIMCILARI OLSUN İNŞALLAH, ANLAMLI ŞİİRİNİZİ KUTLARIM NE MUTLU SİZE Kİ ŞEHİT AİLESİSİNİZ,SAYGIMLA,SELAMLAR...
Bu ne karanlık bir gece
Gün sayıyordu
Beş ay sonra
Teskere teskere
Bu şiiri yazdırdı şehidim
Zehir zemberek bir gece!
Bitmeyen acıların eseri...duyarlı yüreğiniz susmasın dost şaire...şehitlerimizin mekanı cennet olsun...saygılar...