(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM OL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM OL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selamlar ne de güzel anlatmışsınız özleminizi benim ol dercesine geri dört gözle beklercesine ever seni çok özledim gel benim ol gel sevdiğim gel kutlarım değerli şiir arkadaş tebrikler.
Şiirin temasına bir baktım da ne kadar sıcak bir görüntü, sevginin fark yok demek ki diğer canlılar içinde.bu tablaoya bakan bir kez iç çeker böyle bir görüntüye sahip olabilmek özlemiyle.yürekten tebrikler değerli dost yürek tebrik ediyor gönül arzularınızn gerçek olmasını kalben diliyorum.selam saygımla...
Sıkı dur dedim bir boşluğun ellerinden tutuyorsun… Gel gör ki mayandaki Asi’liğe laf dinletemedim… Her gece sarılıp yokluğuna ölüme uzanmaktı artık hayat… Ve artık aşk, bir ihtimalsizliği delicesine sevmekti… Söz bitti…
Küçükken aldığım dışı güzel, İçi hep çürük çıkan elmalı şekerler gibisin. Aranızdaki tek fark; O elmalı, Sen ise el'malı. alıntı..
''Ne olursan ol, ama benim ol!...,, Bütün bunlar hep benim olman içindir... Der gibiydi şiiriniz. Efendim, duygu şiirinizi ve yüreğinizi kutluyorum.. Takdirlerimle!
Her nağmesi harika bir sesleniş olmuş şiirinizin.Şiirin sayfasına ziyaretle insanı karşılayan şiirin görselliği de harikaydı.Eserinizi gönülden kutluyorum.En kalbi selam ve saygılarımla...
Final şiirin kalbi olmuş...kutlarım. Bu kadar güzel mi anlatılır sevda... Ya!!! fotoğraf muhteşem bayıldım... emeğe yüreğe sağlık...selamlar esenlikler....
aşk gebe kalmaktan hoşlanır doğurdu isede bitmiştir zaten....
sevmeye devam ettikçede artacak kapasitededir..seven sevdiğine asla doymaz,kanmaz... aşk asla sıradanlıkla yanyana olmamıştır.bu nedenledir ki bunca güzel şiir düşer yüreklerden deftere...
Kısa ve öz...