yok seni özlediğim filan. görünce, yüreğim acıyor, öylesine... yokluğunda; bir yüreğim oldu talan, bir şirlerimdi yarım kalan. belki birazda hayaller, ötelere ötelenen.
isyanım sana değil. öfkem de. bu öykünmelerim kavuşamadım diye gönlümün gözdesine.
sende sevecek yürek yokmuş. sevilmeyi hiç haketmedin zaten, işim olmaz gayrı senle. sana ne söyleyim, niye söyleneyim ki ben? yarama tuz basarım. en fazla üç ay, sonra akar zaman, kaldığı yerden. hayat da, böyle değil mi? her son, yeni bir başlangıca gebe. birşeyler bitiyor, birşeyler başlıyor. hayatın içinde böyle denkleşiyor muhasebe.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTİŞLER... BAŞLANGIÇLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTİŞLER... BAŞLANGIÇLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yok seni özlediğim filan. görünce, yüreğim acıyor, öylesine... yokluğunda; bir yüreğim oldu talan, bir şirlerimdi yarım kalan. belki birazda hayaller, ötelere ötelenen.
Seven hem sitem eder hem de vazgeçemez...İşte sevginin tuzağı böyledir...Git gidemezsin...unut unutamazsın...Gönlüne söz anlatamazsın...Sevgiyi girift olarak işlemişsin...Kutluyorum.Entellektüel.
EVET CAN HAYATIN İÇİNDEKİ MUHASEBELERİ BİRDE İNSANLAR GÖZ ARDI ETMESE İDİ NE GÜZEL YAŞANILASI OLURDU DÜNYA...TEBRİKLER.KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK SELAM VE DUA İLE
görünce,
yüreğim acıyor, öylesine...
yokluğunda;
bir yüreğim oldu talan,
bir şirlerimdi yarım kalan.
belki birazda hayaller,
ötelere ötelenen.
Seven hem sitem eder hem de vazgeçemez...İşte sevginin tuzağı böyledir...Git gidemezsin...unut unutamazsın...Gönlüne söz anlatamazsın...Sevgiyi girift olarak işlemişsin...Kutluyorum.Entellektüel.