(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHAR BÖCEĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHAR BÖCEĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HOCAM SİZİN SAYFANIZDA BENİM BULDUĞUM EN ÖNEMLİ ŞEY VE HEP TAKTİR ETTİĞİMDİR AYNI ZAMANDA;
ŞİİRİN EN MASUM VE UTANGAÇ YANIDIR...BU YÜZDENDİR Kİ YÜREĞİM HER DEFASINDA BU SAYFADA OLMAK ADINA SEVİNMEKTE...KALEMİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞIK SELAM VE DUA İLE
hocam Allah (c.c) razı olsun.bu gonca gülü aslolan gülün yadigarı sayıp aldım yüreğime nakşettim...çok tşk ediyorum.selam ve duanın bereketi hep sizle olsun.
Saygı değer ablam benim içinde en büyük bir onur sizin gibi usta bir şairin sayfamı ziayaret etmesi, böylesi değerli yorum yapması bana en büyük moral kaynağı, okduğum şiirlerinizden esinlenmemek mümkün değil. Kalemini çok iyi kullanan nadir şairlerden birisiniz ziyaretinizden çok mutlu olduğumu belirtmek isterim sonsuz saygı ve hürmetlerimi sunuyorum.
Hoş geldin Osman kardeşim ziyaretin ve yorumuınla değer kattığın ve bana cesaret verdiğini bilmeni isterim. Sayfamda yorumunuzu görmek büyük bir mutluluk. Zaman zaman gecikmelerim oluyor cevap yazmada yada sayfalarınızı ziyaret etmede kusura bakmayın lülfen saygı ve selamlarımı sunarım.
Hoş geldiniz efendim onur verdiniz. Güzel yorumunuz için sonsuz teşekkür ederim. Gönül bahçemden şahsınızda tüm şiir severlere en güzel gülleri ikram etmek isterim saygı ve selamlar.
Hoş geldin Murat kardeşim onurlandırdın kardeşini ziyaretinle yorumun için çok teşekkür, farklı bir taz olsun istedim inşallah beğenilir saygı ve selamlar.