(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUSARAK SEVİYORUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUSARAK SEVİYORUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
cünkü hersey gösteristen ibaret görün bakin seviyoruz vatanimizi insanimizi ne kadar ses yükseliyorsa okadar seviyor yani dilden öte gecmiyor. insanlar kendini sevmekten bile aciz. onun icin sevgiden bile bahserderken yikici.
Evet, bir şiir, ama, şirden çok bir beyannameye daha yakın. Söylenenlerin bazıları eleştirlse de çoğunun doğrulardan oluştuğu kesin. Zaten hiçbir şey de tam doğru yansıtmak gücünde değildir. Bu kadar şikayetçi olduğumuza göre, önemli bir arıza var; demek, biz sevmeyi bilmiyoruz. Kötü olan da hepimizin bir paçasının bu saydıklarımızın içinde olması. Araba kullanırken yayaya, yaya iken aynı anda arabacıya sövmek gibi. Bizim sorunların içinden çıkamamızın gerçek nedeni burada saklıdır. Şikayet ettiklerimizin içinde olmak gibi bir çapraz düşüş. Sen, ben, öteki farketmez. Çünkü herkes sevdiğiniz söylüyor ama, sevildim diyene rastlamadık, acı!...
Kutladım efendim. Selam, saygı...
hyazici58 tarafından 9/15/2010 11:46:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
herkes seviyorum diyor
lakin seviliyorum diyen yok
kutlarım kaleminizi
doğru tespitlerdi
dua ile