(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korkar Oldum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korkar Oldum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlayacağın ben içimdikileri Kendime bile anlatmaktan korkar oldum.
BU DİZELERİN ANLAMI ASLINDA ÇOK DERİN, VE ÇOKTA HAKLISINIZ.İNSAN BAZEN GERÇEKTEN KENDİSİ İLE BİLE DERTLEŞMEKTEN KORKAR OLUYOR ,ACILARININ YÜREĞİNDEN FIŞKIRIP ORTALIĞA DÖKÜLECEĞİNDEN VE YA ACIYAN GÖZLERE ,YA DA OFFF LARA HEDEF OLACAĞI KORKUSUNDAN.TEBRİK EDİYORUM ÇOK HÜZÜNLÜ DİZELER YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK DOST YÜREK.SELAM SAYGIMLA...
Bu sefer ki zor geldi,inan!O kadar acıttı ki kalbimi, nefes alamadım sanki. Bu sefer canım çok yandı ama tuttum nefesimi belli etmedim sevgimi. Yüzüne haykırmam gereken her şeyi sustum sadece. Sen bilmesen de ben sana avazım çıktığı kadar sustum aslında. Neredesin diye sormuyorum? Biliyorum, yanımda değilsin. Yanımda o...lmadıktan sonra,... ne anlamı var ki yerin? Sevgine aç değil nefesine susuzum şimdi! tebrıkler siiriniz cok guseldi beyenerek okudum...
bugün başka olacak diye açtım gözlerimi ama yok bugünde aynı hala içimde bir yangın sönmek bimiyor dökmek istiyorum içimdekileri tek tek ama yok, anlatacak kimse yok bugünde yanlızları oynuyorum saatin tik tak diye atışını sayıyorum bazen şarkı mırıldanıyorum anlıyacağın bugünde kendimle eğleniyorum bir kaç saat dışarı çıktım bir deniz kenarındaydım öyle hırçın dalgalar vardıki sanki bana kızar gibiydi ne bu halin der gibiydi anlatmak istedim ama olmadı bogazım öle bir düğümlendiki sustum..
anlayacağın ben içimdikileri kendime bile anlatmaktan korkar oldum.
Merhaba:Korkuları korkarak yenemeyiz.Bazen korkuların üzerine gitmek ve onları altetmek gerekir Güzel dizelerdi kutlarım saygılarımla
KADER OYUNCUSU
kader oyuncusu tarafından 9/14/2010 10:43:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Anlayacağın ben içimdikileri
Kendime bile anlatmaktan korkar oldum.
BU DİZELERİN ANLAMI ASLINDA ÇOK DERİN, VE ÇOKTA HAKLISINIZ.İNSAN BAZEN GERÇEKTEN KENDİSİ İLE BİLE DERTLEŞMEKTEN KORKAR OLUYOR ,ACILARININ YÜREĞİNDEN FIŞKIRIP ORTALIĞA DÖKÜLECEĞİNDEN VE YA ACIYAN GÖZLERE ,YA DA OFFF LARA HEDEF OLACAĞI KORKUSUNDAN.TEBRİK EDİYORUM ÇOK HÜZÜNLÜ DİZELER YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK DOST YÜREK.SELAM SAYGIMLA...