(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAMAZAN BİTERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAMAZAN BİTERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoş geldiniz hanımefendi ziyaretinizle ve paylaşımınızla beni onurlandırdınız, şiirime değer kattınız saygı ve selamlarımı sunuyorum Bayramınızı tebrik ediyorum sağlık ve mutlulukla idrak edin inşallah.
Çok şükür Allaha büyük bir heyecan ve mutlulukla idrak ettik değerli Ramazanı yüce mevla yenilerine erdirir inşallah şair dostumun güzel şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Saygı değerli abim ziyaretinizle beni onurlandırdınız,Bir gün gibi kısa zmanda tamamlanan bir ramazan ayı daha bitti. Bir sonraki ramazana kavuşmak nasip mi bilinmez, Tüm gönül dostlarıyla tekrarı kısmet olsun inşallah saygı ve selamlarımla.
Nazik ziyaretinizle beni onurlandırdınız, Her aryılık gibi bunda da bir hüzün var. Bir sonraki ramazana kavuşmak nasip mi bilinmez, Tüm gönül dostlarıyla tekrarı kısmet olsun inşallah saygı ve selamlarımla.
Geldi ayrılık vakti memnun ol bizden Gidişinle yaş aktı seven bu gözden Söz tutmazsa sinem yanacak o közden Güle güle git, mahzun olan gönlümden Allah nice ramazanlar nasip etsin. güzel bir şiirdi yürekten kutlarım..saygılarımla
Nazik ziyaretinizle beni onurlandırdınız, Bir sonraki ramazana kavuşmak nasip mi bilinmez, Tüm gönül dostlarıyla tekrarı kısmet olsun inşallah saygı ve selamlarımla.
Hoş geldin Kahraman abi beni onurlandırdınız, Her aryılık gibi bunda da bir hüzün var. Bir sonraki ramazana kavuşmak nasip mi bilinmez, Tüm gönül dostlarıyla tekrarı kısmet olsun inşallah saygı ve selamlarımla.
Hoş geldin Cemalettin kardeşim. Beni onurlandırdınız, Bir sonraki ramazana kavuşmak nasip mi bilinmez, Tüm gönül dostlarıyla tekrarı kısmet olsun inşallah saygı ve selamlarımla.
Cemal hocam ziyaretinizle beni onurlandırdınız, Bir sonraki ramazana kavuşmak nasip mi bilinmez, Tüm gönül dostlarıyla tekrarı kısmet olsun inşallah saygı ve selamlarımla.
Osman kardeşim nazik ziyaretinizle beni onurlandırdınız, Bir sonraki ramazana kavuşmak nasip mi bilinmez, Tüm gönül dostlarıyla tekrarı kısmet olsun inşallah selam ve saygılar bizden efendim.
Saygı değer üstadım nazik ziyaretinizle beni onurlandırdınız, Bir sonraki ramazana kavuşmak nasip mi bilinmez, Tüm gönül dostlarıyla tekrarı kısmet olsun inşallah saygı ve selamlarımla.