(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜLBÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜLBÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ger derse Fuzûli güzelde vefa var aldanmayasin sair sözü elbetteki yalandir âşık odur ki; kılar cânın fedâ canânına meyli canân etmesin her kim ki kıymaz canânına cânını, canâna vermektir kemâli aşıkın vermeden can îtiraf etmek gerek noksanına
selametle
keoman tarafından 9/5/2010 6:17:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bak geçti artık gül zamanı Sevgili dost bırak bülbül ötsün bazen neşeden bazen kederden öter onun ötüşlerride gülün ömrü bittiği içindir selamlar saygılar harika bir şiir yürekten kutlarım
etme bülbül sinemde derin yara var gözleri yaşlı benimde gonca gülüm var
sen figan eder durursun gülllere karşı bende nidayla deler geçerim arşı ..................................... gül ve bülbül ,nice şaiirlerin ilhamkaynakları olmuştur konu olunca'da bende iki dörtlükle size katılmak istedim efndim..affınıza sığınarak.. dizeler baba efsane,sayfamdan alıntıdır..
çok güzeldi dizeleriniz selamve saygılarımla efndim..
her hazanda solmak gülün kaderi, yeni bir baharla gülün yeniden hayat bulmasını beklemek ise bülbülün kaderi... Elbette ki ayrılık zordur, zâr eder bülbül, figan eder hazanda, baharla birlikte yeniden açan gülünü de şarkılarıyla karşılayacaktır yine... Bülbüle sus demek ise beyhudedir, 'öl' demek gibi birşey olur herhalde. Bülbül ölür mü... Onu da bilmem, Herhalde bahardan umudunu kesseydi ölürdü... neyse... Yürekten kutluyorum güzel dizeleri, saygımla...
çok çok teşekkür ederim sağ olun evet bülbüller ölürmü tabiki her canlı gibi onlarında vardır bir gün ölümü belki güle sevdasından belki de rabbine olan aşkından figan ederek giderler bu dünyadan saygılarımla her daim
Meraba Ayşeciğim..Sayfada sıkda bulunamazsam zaman zaman ortak dostlardan haberlerini alıyorum... sayfaya girdikcede bu güzel ve manevi hasletler kokan şiirlerini okumakta bana mutluluk veriyor...gene kısa ,öz ve şipşirin özel bir şiirin paylaştım sayfanda...çok tebriklerimle..sevgiler....ve hayırlı kadir geceleri duaların kabulü ile...
canımsın canım seni sayfamda görmek çok güzel disağ olasın saygım sevgimle her daim sin sanada güzel günler olsun duaların kabul dileklerin maknul olsun canımsın
bülbül için gül zamanının hiç bir zaman geçmemesi dileğiyle. sanki eylül hüznünde yazılmış mısralanmış ve yürekteki sesin söze dökülüşü gibi.sanki sonbaharın gelişine merhaba demesi bülbüğlün elveda demesi gülün.yüreğinize sağlık sevgiler saygılar.
bekle baharı baharı ey bülbül.. şimdi eylül zamanı dökülecek yapraklarımız bir bir.. gazel olup savrulacağız..güze..çok güzeldi..inceden dokunan bir hüzün vardı yüreğe..kutlarım şairem sevgiler saygılar..
Buruk bir şiirdi. Gülü teselli eden... Evet Mayıs ayında her bahçeden tüm görkemiyle selam duran kokulu güller artık olmayacak bülbül kadar ben de üzülüyorum.. Teşekkürler böyle güzel bir şiir için. Sevgilerimle..
Ne çok ister geçmesin oysa, ama değişmeye mahkumdur mevsimler... kutlarım, çak ama çok güzel bir anlatım. yürek sesiniz hiç susmasın. sevgiyle selamlar dost kalem.