Küllenmiş MaziŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Ben Hüseyin Abdülkadir Tuna, 1953 İstanbul doğumluyum. Marmara Ünivrsitesi, İdari Bilimler Fakültesi "Kamu Yöneticiliği" lisans mezunuyum. Efendim bu şiirimin hikayesi söyle; 1969 yılında Haydarpaşa Lisesi 1. sınıfında okuyordum. Biyoloji dersinden sınavım vardı. Birden aklıma bir zamanlar çıktığım ve hala etkisinden kurtulamadığım kızın ismini, ıslak pencerenin camına yazdım ve yine biyoloji kitabımı okumaya devam ettim. Bu arada gözüm pencereye yazdığım kızın ismine kaydı. İşte o an da hemen bu şiiri yazdım. Kendim eski bir gitaristim ve Kadiköy piyasasında çeşitli orkestralarla çalışıyordum. Dolayısıyla, bu şiiri o yıllar da ünlü bir parça olan "Lady İn Black" adlı parçaya uyarladım. Ortaya harika bir Türkçe şarkı çıktı.Ve bu parça yıllarca çeşitli orkestralar da çalındı. Bu nedenle "Edebiyat Defteri" yetkililerine bu önemli açıklamayı yapmak durumundayım.
Aynı zamanda doğup büyüdüğüm yer olan Çengelköy’de ,"Çengelköy Haber İnternet Gazetesi" n de yazarlık yapmaktayım. Edebiyat Defteri gibi Türkiyemizin güzide bir sitesine yazdığım şiirler, mekale ve denemeler tamamen benim eserlerimdir.Aksini iddia eden olursa yüzyüze gelerek kendimi aklamaya hazırım. Saygılarımla, cevabınızı bekliyorum.
KÜLLENMİŞ MAZİ
Yazıyorum buğulanmış ıslak camlara ismini, Uçan ümitlerimin ahengi ile... İsminden dökülen berrak su taneciklerini, Siliyorum gözlerimdeki yaşlar gibi... Sen sevmeyi bilemezsin, sevip sevilemezsin... Sen aşkı bilemezsin, kalbini veremezsin... Sonra görüyorum yine penceremde hayâlini, İçim daralıyor, bir an derinden... Şimdi ıslakkumsallarda çınlayan hazin bir melodi, Hatırlatıyor bana küllenmiş bir maziyi... Sen sevmeyi bilemezsin, sevip sevilemezsin... Sen aşkı bilemezsin, kendini veremezsin... Hüseyin Tuna... Tunacan |
Kutlarım,saygılar...