(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEREKSİZİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEREKSİZİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirdeki tema güzel vurgulanmış lakin acımasız olmuş kelimeleri daha mecazi seçerseniz okuyucunun okuduğunda kendisine göre bir yorum katabileceği ifadeler olsaydı çok daha güzel olurdu şiir yalın kalmış..... ifadeler dizelerde gizlenmiş apaçık beyan içindeler yani.... sözde değil özde gizlilik şiirin ana temasını oluşturu .... ama kalmeniz susmasın yazmaya devam edin teşekkürler....
siz bu yorumu ne zaman yazmışsınız hiç farkına varmamışım özür dilerim detaylı yönlendirmelerinize çok teşekkür ederim dikkate alacağım çok treşekkür ederim selamlar saygılar.....
"Gereksizim" şiir başlığı hiç uymadı çünkü her insan gerekli ve birer şaheserdir. Zor günler olabilir, sıkıntılar da olabilir ama unutma zor anlarla hayatın değerini anlayıveriyoruz yani bir şeyi kaybettikten sonra değerini anlıyoruz... Şiirden çok ruh halinizi anlamaya çalıştım.
Hayat süprizlerle dolu olup yeter ki iyi bakıp iyi görmeye çalışmak lazım yaşamayı... Hayatın güneşli yanıyla kalın ve güzel günlerin hep sizinle olmasını dilerim
öncelikle şunu bilmelisiniz ki şiirde benim ruh halimi değil belki ama ruhunun halini görebilirsiniz evet dipleri ziyaret edn bir ru8hun içindeki karamsar bakış açısı ve hayli eski YANİ ŞİİR BU SEFERDE ELE VERDİ AMA ŞAİRİNİ DEĞİL lakin bu duyguyu verdiğime göre amacıma ulaşmışım buna sevindim aLAKANIZA TEŞEKKÜR EDERİM SAĞOLUN . SAĞLIKLA KALIN SEEVGİLERİMLE...
Bir bakış bir gülüş maksadınız
Masum olsa ne çıkar bu hayat
Zaman zaman değil oynayan safahat
şiirdeki tema güzel vurgulanmış lakin acımasız olmuş kelimeleri daha mecazi seçerseniz okuyucunun okuduğunda kendisine göre bir yorum katabileceği ifadeler olsaydı çok daha güzel olurdu şiir yalın kalmış..... ifadeler dizelerde gizlenmiş apaçık beyan içindeler yani.... sözde değil özde gizlilik şiirin ana temasını oluşturu .... ama kalmeniz susmasın yazmaya devam edin teşekkürler....