(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜMDEN BETERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜMDEN BETERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkürler ALİ Bey ,beni güzel yönlendirdiniz,bendi sizi dinleyerek öfkemi yendim,rep müzik aslında bende pek severim diyemem ve bana protesto gibi gelir..arkadaşın fikrine teşekkür ettim güzel fikir diye... selamlar sevgiler....
ben benzetemedim ama hiç rep dinlemiyorum Hocam ama rep de sonuçta bir müzik tarzı,ve şiirler şarkı oluyosa bu güzel bir şey bakarsın gençlerin dilinde bir şarkı olur şiiriniz bunun neresi kötü...bence teşekkür etmeli arkadaşa...sevgimle...
Çok teşekkür ederim sizin gönlünüz gibi güzel yoruma.... birisi kısa bir rep gibi demiş dizelere....rep'e benzer bir yanı var mı Allahaşkına,sizin bir görüşünüzü alayım dedim...selamlar sevgiler
Taş yerinde ağır derler ya hani. Her derdin mutlaka bir beteri var. Bakınca ufuk çizgisinde gördüğümüz sınırla bitmiyor o yüce dağlar.Durduğunuz yerden o son çizgiye ulaşsanız, başka son çizgiler belirecektir ufukta. Şiirinizde bahsettiğiniz ayrılıklar ve hele insanın sevdiklerinden ayrılması ve hele de vedasız başa gelmiş olanları insanı yaşarken öldürmeye benzer.Hatta bir türkümüzün de ifade ettiği gibi ''Duvarı nem, insanı gam öldürür derler.Doğru söylerler güzelim,doğru söylerler...'' Ayrılıklar insanları onmaz dertlere gark edebilir ve sonunda malum son.Akıl yetisini kaybetmiş bir çok kişinin evveliyatına indiğimde altında bu ayrılıkların olduğunu gördüm.Bu bakımdan şiirinizi gönülden kutluyorum Serap hanım.En kalbi selam ve saygılarımla...
Bizde bir söz vardır derler ki:' ÖLÜM İLE AYRILIĞI TARTMIŞLAR AYRILIK gr ağır gelmiş'' Sevgili şair dost sözcüklerin dansında bir derin iç çekiş biraz da sorgulama havası. Güzeldi
ölümden öteye köy yoktur.ve acı olanda ölümün en zor olanıdır..sevdiklerini geride bırakma korkusu ve özlemlerle dolu bir hayat bırakmak.ölüm dönüşü olmayan bri yolculuktur.ve artık geldiğimizyere toprağa gidiyoruz..tebrik ederim güzel bir anlatımdı..kısa da olsa şiir denemeniz başarılıydı..efendim.ölümün sıcaklığını bedenin soğukluğunu hissettim sayfanızda..
Yazmayı unuttuğum küçük bir not...(şiir denemesi) diye bir şey olamaz... şiir ya vardır ya yoktur...ya güzeldir ya kötüdür...ama kesinlikle deneme değildir,görecelidir,beğenmek beğenmemek keyfe bağlıdır...zorlanmaz...
kutlarım; saygıyla....