(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ay Tutulması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay Tutulması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair şiirini tam zamanında bitirmiş bence şiir teknik olarak anlatmak istediğini anllatmış laf kalabalığına gerek burada aşk aşık sonsuzluğu hayranlık ay tutulması ile sevgilinin işlenme teması
yaprak dökümü dizisi gibi uzatması mı gerekiyordu şiiri..
işte zor olan budur birçok cümle ile anlatım değildir zor olan bir mermi ile bir kişiyi 300 metreden tek atışta vurmaktır
Bu ne ya? Okunmuyor ki bu? :) Önce sadece resim var sandım... Yanlış bir font rengi seçimi. Neyse... Şiir, şiir değil. Bence çok özensiz. Hem ne kadar kısa. Biraz daha ısrarla daha başka şeyler anlatılamaz mı? Cık, beğenmedim.
öncelikle şunu belirtmeliyim ki yoruma cevap yazmak hiç tarzım değil fakat burada birkaç şeyi belirtmek istiyorum.bir şairi ya da şair adayını eleştirirken yapıcı olmalyız.burada duygu aktarıyoruz en nihayetinde.bir şiiri beğenmeyebilirsiniz ama bunun nedenini biçimsel ve içerik olarak ayrıntısına kadar belirtmelisiniz ki şair de söz konusu hataları düzeltsin.ve ben sizin yorumunuzda birçok yazım yanlışı tesbit ettim hem de bir şair arkadaşınızı eleştirmenize rağmen.öncelikle bu ne ya?gibi hiç hoş olmayan kaba bir uslüple yorumunuza başlamışsınız bu bir yoruncuya yakışmaz.font rengi değil fon rengi demeniz gerekirdi.yine çok sık üç nokta kullanmışsınız ve bir de hatalı virgül.burada kisenin avukatlığını yapmak amacında değilim sadece yoruma cevap hakkı diye bir hak varsa ki yönetim bunu sağlamış o hakkı edebiyat adına ve de yorum nasıl olmalı bunu göstermek adına belirtmek istedim.bu arada bir şairin şiirinin kısa olması onun özensiz yazıldığını göstermez bunu da belirtmeliyim.çünkü kısa şiirlerde onca anlamı yükelemk öyle kolay bir iş değildir.daha özenli yorumlara diyelim.iyi günler...
şiir teknik olarak anlatmak istediğini anllatmış
laf kalabalığına gerek burada aşk
aşık sonsuzluğu
hayranlık
ay tutulması ile sevgilinin işlenme teması
yaprak dökümü dizisi gibi uzatması mı gerekiyordu şiiri..
işte zor olan budur
birçok cümle ile anlatım değildir
zor olan bir mermi ile bir kişiyi 300 metreden tek atışta vurmaktır
bu hadise bu şiirde yapılmış...
başarılar
iyi şiir...