Kabulendim artık her duaya AMİN dememeyi, Yenilmeyi ve yenilgiyi, Kabulendim mücadelesiz pes etmeyi, Hatta seni ve sensizliği, Kabullendim artık çare içinde çaresizliği, Gülerken ağlamayı, Kabullendim artık aşk dilenmemeyi, Sevdayı yüreğime gömmeyi, Kabullendim artık gidişini ve dönmeyişini, Cigeri peş para etmeyenleri, Kabullendim artık onursuz, haysiyetsiz sevgiyi, Gelsede git demeyi, Kabullendim artık yaşarken ölmeyi, Başı dik durmayı.....
YARENİMSİN(20/08/2010) (ONURU İÇİN YAŞAYANLARA VE MÜCADELE EDENLERE SELAM OLSUN)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KABULENDİM.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KABULENDİM.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kabulendim artık her duaya AMİN dememeyi, Yenilmeyi ve yenilgiyi, Kabulendim mücadelesiz pes etmeyi, Hatta seni ve sensizliği, Kabullendim artık çare içinde çaresizliği, Gülerken ağlamayı, Kabullendim artık aşk dilenmemeyi, Sevdayı yüreğime gömmeyi, Kabullendim artık gidişini ve dönmeyişini, Cigeri peş para etmeyenleri, Kabullendim artık onursuz, haysiyetsiz sevgiyi, Gelsede git demeyi, Kabullendim artık yaşarken ölmeyi, Başı dik durmayı.....
BU KABULLENİŞ ASİL BİR İSYAN GİBİ HARİKA İŞLENMİŞ ŞİRDE .KUTLARIM YAZAN YÜREĞİ .
demek kii eski anlayışlara yeni elbiseler biçilmemiş..yeni anlayışlar perdesi açılmış şair ufuklarında..!
"..Kabullendim artık onursuz, haysiyetsiz sevgiyi, Gelsede git demeyi, Kabullendim artık yaşarken ölmeyi, Başı dik durmayı....."
zıt geçeklerin aynı sözlerin içinde kabul edilmesi artık işlerin eskisi gibi olmayacağına da işaret ediyor..şair coşkuyla yeniliklere yelken açarken eski doğruları yelke yaparak duygu rüzgarıyla yıkamakta ve tamizlemektedir bellekleri..aslında yardım ediyor böyle durumlara misafir olanlara kendi tarzında.. duygusu ağır..çözümü zor ve okuması hiç de kolay olmayan bir şiir bu..! hele de selam gönderilenlere bakılırsa şiir destanlaşıyor adeta..selam üstüne selam nasıl olur bilinmez ama ben de bu selama katılmak iterim bir yorumcu olarak..! savurmanın ve savrulmanın öznesinde saklı kalmak güzelliğinde.. sevgilerimle saygılarımla teşekkürler
Kabulendim artık her duaya AMİN dememeyi, Yenilmeyi ve yenilgiyi, Kabulendim mücadelesiz pes etmeyi, Hatta seni ve sensizliği, Kabullendim artık çare içinde çaresizliği, Gülerken ağlamayı, Kabullendim artık aşk dilenmemeyi, Sevdayı yüreğime gömmeyi, Kabullendim artık gidişini ve dönmeyişini, Cigeri peş para etmeyenleri, Kabullendim artık onursuz, haysiyetsiz sevgiyi, Gelsede git demeyi, Kabullendim artık yaşarken ölmeyi, Başı dik durmayı.....
YARENİMSİN(20/08/2010) (ONURU İÇİN YAŞAYANLARA VE MÜCADELE EDENLERE SELAM OLSUN)
Asil bir durus asil bir siir ellerinize saglik alkisliyorum siirinizi aldim haberiniz olsun
Ufak bir tebessümle başalamak her yeni doğan güne... Sulanmayı bekliyeyen filizlere, Eşine dostuna, Doğaya ormana, Değerliye değersize, Kötüye iyi, Zengine fakire, Doğruya yanlışa, Tembele çalışkana, İşin gerçeği,havaya suya herşeye gördüğün ve görmediğin,göremiyeceğin pas tutmuş karanlıklara,el değmemiş raflara günaydın diyebilmekle başlıyor aslı... Kabullenmek budur dost,öncelikle aynaya baktığın zaman gördüğünü sualsiz sevebilmektir.Aksi taktirde ufak ve çaresiz bir sitemden başka bir adım öteye gidemez düşünceler...
Sitemli ve serbest satırlar,düşündüğünü söylemiş dil,değerlendirmemiş,eleştirmemiş ,bakmamış açıkçası... Emeğe saygı... İyi geceler...
Kabulendim artık her duaya AMİN dememeyi, Yenilmeyi ve yenilgiyi, Kabulendim mücadelesiz pes etmeyi, Hatta seni ve sensizliği, Kabullendim artık çare içinde çaresizliği, Gülerken ağlamayı, Kabullendim artık aşk dilenmemeyi, Sevdayı yüreğime gömmeyi, Kabullendim artık gidişini ve dönmeyişini, Cigeri peş para etmeyenleri, Kabullendim artık onursuz, haysiyetsiz sevgiyi, Gelsede git demeyi, Kabullendim artık yaşarken ölmeyi, Başı dik durmayı.....
YARENİMSİN(20/08/2010) (ONURU İÇİN YAŞAYANLARA VE MÜCADELE EDENLERE SELAM OLSUN)
Yenilmeyi ve yenilgiyi,
Kabulendim mücadelesiz pes etmeyi,
Hatta seni ve sensizliği,
Kabullendim artık çare içinde çaresizliği,
Gülerken ağlamayı,
Kabullendim artık aşk dilenmemeyi,
Sevdayı yüreğime gömmeyi,
Kabullendim artık gidişini ve dönmeyişini,
Cigeri peş para etmeyenleri,
Kabullendim artık onursuz, haysiyetsiz sevgiyi,
Gelsede git demeyi,
Kabullendim artık yaşarken ölmeyi,
Başı dik durmayı.....
BU KABULLENİŞ ASİL BİR İSYAN GİBİ HARİKA İŞLENMİŞ ŞİRDE .KUTLARIM YAZAN YÜREĞİ .