Acı oldu yüreğime özlemin, Soğutamaz sel oldu bak gözlerim, Anlar yürek yaralarım pek derin, Aşka dönmüş benim nefret dediğin. Yıllar yılı unutamamana sabep, Nedir derdim kurtuldun bak a yürek, Kızgınlıktı hani tek hissettiğin, Celladındır senin aşk beklediğin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACI OLDU YÜREĞİME ÖZLEMİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACI OLDU YÜREĞİME ÖZLEMİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acı oldu yüreğime özlemin, Soğutamaz sel oldu bak gözlerim, Anlar yürek yaralarım pek derin, Aşka dönmüş benim nefret dediğin. Yıllar yılı unutamamana sabep, Nedir derdim kurtuldun bak a yürek, Kızgınlıktı hani tek hissettiğin, Celladındır senin aşk beklediğin
Güzel dizelerinizi gönülden kutluyorum.. Sevgiyle kalınız...
Dost anlatılmak istenen şeyi tam olarak anlatamamışsın, yazıyı da küçük harflerle yazsan daha iyi olur sanki. Bazı kelimelerde yazım hataları da var, tekrar düzenleye bilirsin. sonsuz sevgi ve saygılarımla...
yüreğine sağlık kısa öz ve bir o kadar da engin anlamı olan bir şiir okudum. hangimiz yüreğine söz geçirebildik ki. asifir gönül şairem dinlemez yanacağını bile bile.... sevgimle...
acı olmasın şairim
güzeldi tebrıklerımle