(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir hece şiiri, Ustaca yazılmış kutluyorum. Şiir de döner ayak ta değil,tek ayak ta değil. değişimli iki ayak kullanılmış,SORARIM ve ARARIM şeklinde Birde rediflerden bazısındaki son seslerde farklılıklar olmuş,M ile biten ve N ile biten.Bunlar şair böyle taktir etmiş.
selam can ozanım insanın sevdiyi uzaktasa olsa yeterki yüreginde sevgisi olsun sevenler hep yürekte olur ne demiş ünlü şair sevdiyini göremesende seni bekleyeni bilmek dahada güzel demiş tebrikler ve tam puanım sizedir sayfana bir kucakda gül bırakıyorum selam lar ve tabrik ler
Saz aşıkları anadolunun değerli ozanları, bir zamanlar ayağında yemeni, sırtında heybesi ve sazıyla köyden köye gezen akşam olduğu zaman o köyde misafir olan sazıyla sözüyle köylüye ruh veren can veren eski aşık ozanların yani veysellerin mahsuni şeriflerin torunları diyelim yeni nesilleri diyelim sizin gibi halk şarlerimiz onların çektiği eziyetlerlede gezmesede töreyi ve ananeyi devam ettiriyorlar değerli aşık kardeşimin bu güzel şiirindede memleketimizin yarısını gezdik işte halk aşıklığı ve ozanlığı bu, bu ahlak yapısı değişmedikçe bu milletin birliği ve beraberliğide çözülmez.Enfast dizelerinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Sevgili aşık o sizin gönlünüzde hemde en yakınınızda senin görmeni bekliyor bütün illere sizinle beraber seyahat ediyor gör artık oda seni bekliyor Harika bir vatan turu attık yüreğin dert görmesin selamlar saygılar
Ustaca yazılmış kutluyorum.
Şiir de döner ayak ta değil,tek ayak ta değil.
değişimli iki ayak kullanılmış,SORARIM ve ARARIM şeklinde
Birde rediflerden bazısındaki son seslerde farklılıklar
olmuş,M ile biten ve N ile biten.Bunlar şair böyle taktir etmiş.
Selamlar.