Adamın birisinin, yolu saraydan geçer, Ortalık hayli ıssız, üstelik taht da boştur. Dinlenmek isteyince, nefsi orayı seçer, Sultana yakalanır, yaptığı büyük suçtur.
Vurdukça vururlar a, durum aynıdır yine, Kimbilir böyle miydi, evvelce de hasebi, Sultan mânâ veremez, akıl dışıydı sahne, Bre densiz bu haltın, söyle nedir sebebi.
Sebebi ne ki dersen, anlatayım da dinle, Çıkardığım hikmetti, murat ettiğin zûlme, Bir taraftan can acır, bir taraftan şükürle, Halini düşündüm de, aldı beni bir gülme.
Tahtı boşta görünce, acep ki nasıl dedim, Şu koltuğa geçince, payımı aldım şahsen. Beş dakikası için, bu kadar dayak yedim, Var sen düşün sonunu, kaç yıl oturdu isen.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAHT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAHT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şeyin bir mesüliyeti var, mesuliyeti ve o makamın hakkını verebilenlere ne mutlu bizdekilere bakarsak senin 5 dakikan dahada zindan ederdi seni, düşündüren sorgulayan ve ders veren dizelerdi, değerli şairi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
dahada zindan ederdi seni, düşündüren sorgulayan ve ders veren dizelerdi, değerli şairi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.