(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bazen dik yolları aşmak isteriz bazen dikenlerde sünür bedenimiz yağmur bulutlarını kucaklarız şemsiyesiz gökkuşağına tutunuruz bazen yakını ırak eyler bazen umulmadık nedenler lakin sevgidir tüm zorlukları alt edebilen yakınındayken uzak olduğumuz duyguları sermişsiniz mısralara tebriklerim kalben selam saygımla.
HAYAT DA ÖYLE DEĞİL Mİ*BAZAN ZOR BAZAN KOLAY...İNSAN İLİŞKİLERİMİZ DE ÖYLE.BİR DARGIN BİR BARIŞIK... ZORLARI BAŞARDIĞIMIZ SÜRE MUTLU OLURUZ..MUTLU KAL..
BİR KÜS BİR BARIŞIĞIZ DENİZDE YAKAMOZ, ÇÖLDE SERAPIZ BAHARDA KIŞI YAZDA ZEMHERİR AYAZINI YEMYEŞİL BAHÇELERİN İÇİNDE BOZKIRI YAŞIYORUZ BİZ GÖNLÜMÜZ HARİÇ HER YANIMIZA PRANGALAR VURUYORUZ BİZ BULUTLARIN ÜZERİNDE OLMAK VARKEN DİKENLERİN ÜZERİNDE SÜRÜNÜYORUZ BİZ YOKSA.... ZORU BAŞARMAK İÇİN;HEP ONUMU SEÇİYORUZ BİZ....
bizler insan oğluyuz.eğrisine doğrusuna iyisine kötüsüne karar veren ve verdiğimzi karar uğruna bazı şeyleri feda eden yine biziz demem şuki biz var olduğumuz surece..ya gül bahçesinde ve yahut dikenler içinde yaşamaya hukum giymişiz..fazla söze gerek yoktur efendim..şiir anlatır bizi..saygı ve sevgilerimle..harika şiirdi..
yağmur bulutlarını kucaklarız şemsiyesiz gökkuşağına tutunuruz bazen
yakını ırak eyler bazen umulmadık nedenler
lakin sevgidir tüm zorlukları alt edebilen
yakınındayken uzak olduğumuz duyguları sermişsiniz mısralara
tebriklerim kalben
selam saygımla.