seninle her yola gelebilirim del desen delebilirim bir çırpıda tüm dağları tüm bağları gez dolaş desen senin için ellerimle toplayabilirim en iyi üzümü
seninle her yola baş koyabilirim istediğin kipte zamanımı sabahlarına ayarlayabilirim ve istediğin telde şarkı çalabilirim sana sana gözbebeğim gibi bakabilirim bana beni çok sev/çok hisset desen
seninle her yola çıkabilirim mardin diyarından ya da dicle nehrinden gözlerim kapalı vazgeçebilirim tek bir bakışına mazhar olmak için ve mezopotamya ovasına tek celsede elveda diyebilirim kalmak için gül kokan sesine bülbülün
ve seninle her yola yüreğimi yolcu edebilirim bastığın toprak yerine bedenimi adımlarına dümdüz edebilirim baktığın gök hatırına ruhumu serebilirim uğruna sen yeter ki aşktan konuş benimle rahmet rahmet sen yeter ki kurda kuşa bizden sevgiyle bahset
.................................................. Mehmet Selim ÇİÇEK 13 Ağustos 2010,,,20.07 Mardin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seninle Her Yola Yüreğimi Yolcu Edebilirim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seninle Her Yola Yüreğimi Yolcu Edebilirim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seninle her yola baş koyabilirim istediğin kipte zamanımı sabahlarına ayarlayabilirim ve istediğin telde şarkı çalabilirim sana sana gözbebeğim gibi bakabilirim bana beni çok sev/çok hisset desen ------------------ Sevginin gücü, böylesi emekleri gerektiriyor olmalı. Aşkı ıspatın bir göstergesiydi... Kutluyorum efendim yüreğinizi...
seninle her yola gelebilirim del desen delebilirim bir çırpıda tüm dağları tüm bağları gez dolaş desen senin için ellerimle toplayabilirim en iyi üzümü
Sevgiliye içten yazılmış kararlı ve çok güzel dizeler. Ellerine,yüreğine sağlık. Sağlıcakla kalınız...
gönülden haykırışlrın tek bir sebebi vardır, sevdiğimizin istememesi.. istemesin , Biz onu, bizi istesin diye sevmedik ki.. Biz ona, bize kahkalar atsın diye gülmedik ki Biz onun, bize gelmesi için, ona gitmedik ki Biz onu ,beklentisiz sevdiğimiz için sevdik.. Kısaca ben onu beni sevmeme ihtimalini düşünerek sevdim.. Gerçek aşkta bu değil midir? Aşk tek kişilik bir oyunmuş zor olsada anlaması, zor gelsede yaşaması öğrendim..
Nasıl bir yürek sesidir bu? Nasıl şahlanıyor dizelerde... Kim için yazılır , kim için söylenir ve kim için vazgeçilir herşeyden! öyle bir sevgili olmalı ki O her şeye değmeli ,değiyor olmalıki bu dizelere yansımış güneş gibi... Öyle bir yari olan neylesin dünyayı!
Ey Yar seninle her şey ve çile güzel, yoksan ne sefa ne dünya güzel...
Yürek pınarınız hiç kurumasın... çok güzel dizeler... sevgiler...
seninle her yola gelebilirim del desen delebilirim bir çırpıda tüm dağları tüm bağları gez dolaş desen senin için ellerimle toplayabilirim en iyi üzümü.......... hadi canım :):)... dağları delmek kolaylaştı tabi neden olmasın :):)
aşkın önlenemez gücü...
tebrikler...
saygılar...