(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güçlü bir anlatım var bu şiirde. Topunun peşinden koşan çocuk gibi koşmak sevgiliye...İlk kıtada basit ama güzel sandığım şiir diğer kıtalarda aşkla bağlanınca , benzetmenin ne denli yerinde olduğunu gördüm.Ancak asıl vurgu şiirin en sonuna saklanmış tıpkı sahneye çıkan astsolis edasıyla.
Sana olan aşkım Ne dağlar kadar heybetli Ne de elmas kadar kıymetli Sadece uçurumdan topu için atlayan çocuk kadar Sadece çocuk kadar Sadece…
İşte tam burda!
Hiç pes etmeyen sevdalara ve sevdalılara sevgilerle , yazan dost şairime tebriklerle..
diğer kıtalarda aşkla bağlanınca , benzetmenin ne denli yerinde olduğunu gördüm.Ancak asıl vurgu şiirin en sonuna saklanmış tıpkı sahneye çıkan astsolis edasıyla.
Sana olan aşkım
Ne dağlar kadar heybetli
Ne de elmas kadar kıymetli
Sadece uçurumdan topu için atlayan çocuk kadar
Sadece çocuk kadar
Sadece…
İşte tam burda!
Hiç pes etmeyen sevdalara ve sevdalılara sevgilerle , yazan dost şairime tebriklerle..