(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bak işte bak ağlıyor çocuklarında…. Kimisi giriyor on yaşında kara toprağa, Kimisi Mahmud Derviş gibi ölmekte vatanından uzakta… Geride kalan unutmuş çoktan yarını Yüzlerde tebessüm niyetine kalmamış kırıntı….
Bu halin nedir Ey Doğu? Kimdir bunun sorumlusu?
soru bir durduruyor kim olacak doguyu kaderine birakan Büyük Türkiye Devleti ilk basta sonrada coluk cocuguna ana babasina aldirmadan baskaldiranlarin kendileri. ya yapicisin ya da yikici oynamamali oturdugu yerin taslariyla oynayanlar kendi kendini enkaz altinda birakir ve birakmistir. yalnislar üzerine yalnislar.bu cagda bu zamanda hala hizla devam tam catirdayana kadar. Akli dengesi yerinde olanlar kendine iskence eder mi etmez normalde kendi kendine acilara bogmakta israr eden halk kürt halkidir. Ve hem Türk halki hem Türk devleti hala yapilanamis bile degil düzensizlik A dan Z ye. (benim görüsümdür)
Kimisi giriyor on yaşında kara toprağa,
Kimisi Mahmud Derviş gibi ölmekte vatanından uzakta…
Geride kalan unutmuş çoktan yarını
Yüzlerde tebessüm niyetine kalmamış kırıntı….
Bu halin nedir Ey Doğu?
Kimdir bunun sorumlusu?
soru bir durduruyor
kim olacak doguyu kaderine birakan Büyük Türkiye Devleti ilk basta
sonrada coluk cocuguna ana babasina aldirmadan baskaldiranlarin kendileri.
ya yapicisin ya da yikici
oynamamali oturdugu yerin taslariyla oynayanlar kendi kendini enkaz altinda birakir ve birakmistir.
yalnislar üzerine yalnislar.bu cagda bu zamanda hala hizla devam tam catirdayana kadar.
Akli dengesi yerinde olanlar kendine iskence eder mi etmez normalde
kendi kendine acilara bogmakta israr eden halk kürt halkidir.
Ve hem Türk halki hem Türk devleti hala yapilanamis bile degil düzensizlik A dan Z ye.
(benim görüsümdür)
yüreginize saglik
saygilar