Şu kötü yaşantım geçti isyanda. Gönül uslanmıyor biraz hovarda. Kuytu köşelerde karanlık yerde Yüzüm arsız oldu kalktı da Perde __ Kötülük ilaç değil hiçbir derde __ Plan yapılır böyle bir gecede.
İbret almadım ki yanlış hayattan Bıkmadım eğlenip gezip tozmaktan Ayırmadım ki sabahı akşamdan Hiç belam eksik olmadı başımdan __ Şu gönül ders alır mı nasihatten __ Haberin var mı feyizli geceden
Erteledim ibadeti yarına. Azrail de bekler ben gibi yarına Baktım dünya zevklerinin tadına Hayran oldum giyimine şalına __ Renkli hayatın pembesi alına __ Bu gece af var tüm günahlarına
Eğlenecek çok zevkli günlerim var Daha yapacak birçok işlerim var Hoplayacak horonum ve barım var. Birbirinden güzel iki yarım var. __ Erkenmiş aceleye ne gerek var __ Bu gün yüz yıla bedel bir gece var
Pişman mısın yaşadığın hayata. Bir daha düşme böyle bir hataya Ah alma asi olup ta babaya Garantin yok ki akşamdan sabaha __ Bırakma yapman gereken yarına __ Katıl bu gecenin aydınlığına
Deme vay nede çabuk geçmiş ömrüm Gerçek mi yoksa kâbus mu gördüğüm. Çözülmez yaptıklarım bir kördüğüm Fırsat var mı nasıl geri dönerim __ İbadetleri bir bir tamamlarım __ Bu gece af olur mu günahlarım
Eyvahların yok çaresi anladım. Bittim boş ömrü nasıl tamamlarım Kabul olsa samimi pişmanlığım Bir fırsat bekliyor karanlıklarım __ El açtım rabbim belki aklanırım. __ Beraat haberi ver sevineyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GECEDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GECEDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vay be nede çabuk geçmiş ömrüm Gerçek mi yoksa kâbus mu gördüğüm. Çözülmez yaptıklarım kördüğüm Bir fırsat var mı nasıl geri dönerim __ Eksik ibadetlerimi bir bir tamamlarım __ Bir gecede af olur mu günahlarım
Eyvah demenin yok çaresi anladım. Bittim, boş ömrü nasıl tamamlarım Kabul olur mu samimi pişmanlıklarım İlahi bir fırsat bekliyor karanlıklarım __ El açtım RABBİM ümidim aklanırım. __ Haberini ver ki sevineyim beraatlarım.
Eyvah demenin yok çaresi anladım. Bittim, boş ömrü nasıl tamamlarım Kabul olur mu samimi pişmanlıklarım İlahi bir fırsat bekliyor karanlıklarım __ El açtım RABBİM ümidim aklanırım. __ Haberini ver ki sevineyim beraatlarım.
Çok güzel bir şiir. Ders verici tebrikler... Saygılarımla...
Hoş geldiniz Cemalettin bey değerli zamanınızı ayırarak gösterdiğiniz ilgi için teşekkürlerimi arz ediyorum. Yorumunuzla şiirime değer kattınız saygı ve selamlar.
ETEM BEY ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ TEBRİKLER.ÇOK GÜZEL MESAJLAR VERMİŞSİNİZ ŞİİRİNİZDE.BEĞENEREK OKUDUM ŞİİRİNİZİ.EVET ÖLÜMÜN NE ZAMAN GELECEĞİNİ HİÇ BİRİMİZ BİLMİYORUZ.ONUN İÇİN ELİMİZDEN GELDİĞİ KADARIYLA KALP KIRMAMAYA ÇALIŞMALIYIZ,İBADETLERİMİZİ YAPMALIYIZ VE YARDIMA İHTİYACI OLANLARA YARDIMCI OLMALIYIZ.ÇÜNKİ HAYAT ÇOK KISA VE AZRAİL HER SANİYE GELEBİLİR.MÜBAREK BERAT KANDİLİNİZİ KUTLARIM.ALLAH TÜM DUALARINIZI KABUL ETSİN.KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN LÜTFEN.SAYFANIZA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK BIRAKIYORUM.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.ALLAHA EMANET OLUN.GÜLHAN KESKİN.
Hoş geldini Gülhan hanımefendi, Dilimin döndüğü kadar karalamaya çalıştım. Şiirime değer veren sizin gibi değerli şiir dostlarıma sonsuz saygı ve hürmetlerimi bildiririm. Paylaşmak olmasa hiç bir güzelliğin tadı olmaz. Gönülden gelen güllere bi mukabele saygı ve hürmetlerimle bir buket gülde ben sunmak istiyorum allaha emanet olun.
İbret almadım ki hiç yanlış hayattan Bıkmadım eğlenip gezip tozmaktan Ayırmadım geceyi sabahı akşamdan Hiç belam eksik olmadı başımdan __ Deli gönül ders alır mı nasihatten __ Haberin var mı feyizli bir geceden Tebrik ederim bukadar güzel bir eseri bizlerle paylaştığınız için sonsuz saygılarımı şükranlarımırımı sunuyorum efendim...SAYGILARIMLA
Hoş geldiniz değerli Müjgan hanım beni onurlandırdınız, dualarım tüm gönül dostlarına nice güzellikleri yaşamak ve paylaşmak adına, şiirime değer kattınız saygı ve selamlar.
Eyvah demenin yok çaresi anladım. Bittim, boş ömrü nasıl tamamlarım Kabul olur mu samimi pişmanlıklarım İlahi bir fırsat bekliyor karanlıklarım __ El açtım RABBİM ümidim aklanırım. __ Haberini ver ki sevineyim beraatlarım.
çok güzeldi yürekm sesi kutlarım şairi ve şiiri+tam puan
Hoş geldiniz değerli üstadım beni onurlandırdınız, dualarım tüm gönül dostlarına nice güzellikleri yaşamak ve paylaşmak adına, şiirime değer kattınız saygı ve selamlar.
Eyvah demenin yok çaresi anladım. Bittim, boş ömrü nasıl tamamlarım Kabul olur mu samimi pişmanlıklarım İlahi bir fırsat bekliyor karanlıklarım __ El açtım RABBİM ümidim aklanırım. __ Haberini ver ki sevineyim beraatlarım.
Yüreğinizi alkışlıyorum hemşerim çok harika olmuş kandiliniz kutlu olsun selamlar.......
İbret almadım ki hiç yanlış hayattan Bıkmadım eğlenip gezip tozmaktan Ayırmadım geceyi sabahı akşamdan Hiç belam eksik olmadı başımdan __ Deli gönül ders alır mı nasihatten __ Haberin var mı feyizli bir geceden
Tebrikler...Anlatım çok iyiydi...Kaleminize sağlık.
Hış geldiniz Nimet hanım kıymetli zamanınızı ayırdığınız için çok teşekkür. En güzel duaların zor günler yaşayan ülkemizin bakası için omasını diliyorum. Saygı ve selamlar esen kalın.
Şu kötü yaşantım geçti isyanda. Gönül uslanmıyor biraz hovarda. Kuytu köşelerde karanlık yerde Yüzüm arsız oldu kalktı da Perde __ Kötülük ilaç değilmiş hiçbir derde __ Planlar yapılırmış böyle bir gecede. ÇOK GÜZEL ENFES ŞAİR KARDEŞİMİN YÜREĞİNE SAĞLIK EMEĞİN VAR OLA YÜREĞİN SERİN KALEMİN DAİM OLSUN SELAMİL
Sonsuz teşekkür ederim şair dost, ziyaretiniz ve paylaşımınız memnun etti tekrar Ailece nice kandiller huzur içinde yaşamak nasip etsin Rabbim saygı ve hürmetler esen kalın.
Eyvah demenin yok çaresi anladım. Bittim, boş ömrü nasıl tamamlarım Kabul olur mu samimi pişmanlıklarım İlahi bir fırsat bekliyor karanlıklarım __ El açtım RABBİM ümidim aklanırım. __ Haberini ver ki sevineyim beraatlarım.
Hocam, inşallah Rabbimiz affeder Dua tadında şiirinizi ve değerli kaleminizi kutlarım Saygı hürmetlerimle.....Hayırlı kandiller.....
Çok teşekkür değerli şair dost, günül dünyamızı yere serelim istedim. Bizden af dilenmek kabulü yüce RABBİM'izden. Cümle alem için bu gecenin hayırlara vesile olması dileğimiz paylaşımınız güzel yorumunuz için teşekkür saygı ve selamlar.
Gerçek mi yoksa kâbus mu gördüğüm.
Çözülmez yaptıklarım kördüğüm
Bir fırsat var mı nasıl geri dönerim
__ Eksik ibadetlerimi bir bir tamamlarım
__ Bir gecede af olur mu günahlarım
Eyvah demenin yok çaresi anladım.
Bittim, boş ömrü nasıl tamamlarım
Kabul olur mu samimi pişmanlıklarım
İlahi bir fırsat bekliyor karanlıklarım
__ El açtım RABBİM ümidim aklanırım.
__ Haberini ver ki sevineyim beraatlarım.
tbrk ediyorum harikasınız