(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lo lo Ha! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lo lo Ha! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyanın kanunudur, eden bulur muhakkak. Kul hakkına dikkat et!Asla affetmiyor Hak.
ŞİDMİ BU ŞİİR GERÇEKTEN DE GÜNÜMÜZE O KADAR UYGUN BİR ŞİİR Kİ; DERS NİTELİĞİNDEN TUTUN DA İNSANLARIN NİYETLERİNE KADAR KISA VE ÖZ ÖYLE GÜZEL ANLATILMIŞ Kİ;DÜŞÜNDÜM...
GÜNÜMÜZDE HEP YÜZLER KAMUFLE EDİLİP BİR ŞEYLERİ KENDİNE KALKAN ETMİŞ MENFAATİ UGRUNA ULVİ DEĞERLERİ BİLE PİYON YAPMIŞ O KADAR ÇOK İNSAN VARKİ... DERS ALIR MI ALMAZZZZZZZZZZZZZZZ...DOST GÖRÜNÜP YILAN GİBİ SOKAR VE KAÇAR HEPSİ BU......
EER MEYDANI GENE BOŞ KALIR...YANİ DERS ALAN DA YOKTUR...
YANİ HAYAT İÖİNDE DERS NİTELİĞİNDEDİR BİR ÇOK ŞEY AMAAAAAA
YAŞANANDAN DERS ALMAKTA BİR ERDEMDİR...BU KAÇ KİŞİDE VARDIR Kİ?
AMA AKLINCA AKLININ YETTİĞİNCE BİR DÜŞÜNEBİLSE İNSANLAR,OYUN İÇİNDE OYUNDA OYNASA ROLUNÜ 4/4 TE YAPPSADA SALLADIĞI KILICIN BİR GÜN DEVRAN DÖNÜPTE UCUNUN KNDİNEDE DOKUNACAGINI ANLARDI OYSA...SAĞLAM DENENİN KALBUR ÜSTÜNDE KALMASI GİBİ...
ÇOK GÜZELDİ CAN ANLAYANA!... TABİKİDE...
hüzün şairi tarafından 7/25/2010 12:40:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
“Bize de mi lo lo.ha?” diye borçluyu döver.
Zorla alır parayı üstüne bir ton söver.
Dünyanın kanunudur, eden bulur muhakkak.
Kul hakkına dikkat et!Asla affetmiyor Hak.
mükemmeldi dost..
her fıkrada bir gerçek payı vardır almasını bilene,dedikleri bu olsa gerek..
güldürürken düşündürdü..
kutlarım..
sevgiyle..