(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___ Çok Okuyan Değil, Çok Gezen Şiirsel İz Bırakır Ardında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___ Çok Okuyan Değil, Çok Gezen Şiirsel İz Bırakır Ardında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir duygudur,şiir hissetmektir.Hissetmezse yürek dünyayı turlasada birkaç kez yinede tek hece çıkmaz özünden. Şiir harikaydı.Kutluyorum güzel dizeleri.Ayvalık ta şiir yazdırır hani insana:)) Hele şeytan sofrasından günbatımını seyretti iseniz.:)
sevgili dostum okuyanın da gezenin de önce insanları, doğayı ve diğer canlıları görebilecek, sinebilecek bir yüreğe sahip olması lazım diye düşünüyorum. şiir güzeldi kutluyorum dost yüreği.
çok okuyan değil çok gezen şiirsel iz bırakır ardında
ve ayak bastığı her memleketi havasını suyunu ciğerlerine çektiği her diyarı yar bilir kendine
hadi ordan diyesim geldi meselci kusura bakma ama:))
okumak ta bir nevi seyahat değil midir... kitapların vasitası ile nerelere yolculuklar yapıyorum ben bir bilsen... sen kaf dağına gidebilirmisin... anka kuşunun kanatlarında göklerde süzüldün mü... afrikanın balta girmemiş ormanlarında bir aslan tarafından kovalanmanın korkusunu yaşadın mı ya da niagara şelalesini izledin mi hayranlıkla... uzak doğuda çin seddini yürüyebilir misin bir baştan bir başa... ganj nehrinde kutsandı mı bedenin... rusyanın karlı şehirlerinde gezerken kulakların buz tutup kırıldılar mı...
ben bunların hepsini yaşadım hem de okuyarak...
yaaa
naber:))
ama şiir güzeldi tezine katılmasam da.. saygılar....
fusfukara tarafından 7/21/2010 2:41:35 PM zamanında düzenlenmiştir.