(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gece prensesi sensin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gece prensesi sensin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlmi çok derin mesele giz gecede Mehtap semada yakamoz serde Hoş seda görüntü açılan ferde Keramet nur yüzlü çiçek ahu gözde
İşveli has zarif incesin hem de Yok, senin gibisi devri âlemde Beden ipeksi kumaş beyaz renk de Gece prensesi mis enfes koku sende
Gönül sevdiğinden güzeli yokmuş,her sevene sevdiği biricik tek eşsiz görünür :) çok güzel sevgi dolu dieler ve yorum her iki dost yüreği yeğerimden kutluyor daimi başarılar diliyorum.selam saygımla...
İlmi çok derin mesele giz gecede Mehtap semada yakamoz serde Hoş seda görüntü açılan ferde Keramet nur yüzlü çiçek ahu gözde
İşveli has zarif incesin hem de Yok, senin gibisi devri âlemde Beden ipeksi kumaş beyaz renk de Gece prensesi mis enfes koku sende
Harika ve sevgi dolu, kısacık ama çok şey anlatan şiirinizi beğeni ile okudum. Gönül sesiniz hiç susmasın, yüreğinizdeki sevginiz hiç bitmesin dileklerimle, kutlarım sizi ve yüreğinizi...
HARİKA ŞİİR VE MUHTEŞEM BİR YORUMMMMMMM.... BU İKİ DEV YÜREĞİ SAYGI VE SEVGİYLE SELAMLIYORUM.. MUHTEŞEMMMMMMMM.... YÜREİNE KALEMİE SAĞLIK ÜSTAD.. SENİNDE NEFESİNE SAĞLIK CANNN ANNEMMM...
HER GÜL TOMURCUK VERMEYE BAŞLADIĞI ZAMAN HEP GECEYE SANCILANIR VE ÖFKELENİRMİŞ ZAMANIN AĞIR AKSAK GİDİŞİNE... O TOMURCUK USUL USUL GONCAYA DÖNER,SABRIN SONU SELAMETTİR YA HANİ!.. SON GECESİNDE GÜL OLMAYA RAMAK KALAN ANLAR İÇİNDE BİR TELAŞ ,ÇİNDEDİR GONCA...
SABIRSIZLIKLA ŞEBNEMLERİN YOLUNU GÖZLEMEYE BAŞLAR....ETRAFINDAKİ YEŞİL KABUĞUNU YAVAŞ YAVAŞ SİLKEMEYE BAŞLAMIŞTIR...KOZASINDAN KURTULMAYA ÇALIŞAN BRİ KELEBEĞİN TELAŞIMNDADIR GONCA....VAKİT GELİR VE GONCA KATNER KATMER SIYRINLDIĞI YEŞİL KABUGUNA VEDA EDER VE BİR DAMLA ŞEBNEM DÜŞÜVERİR GÜLÜN YANAGIND....
DİKKAT ETTİNİZMİ HİÇ ÜZERİNDE BİR DAMLA ÇİĞ OLAN GÜL RESİMLERİ HEP CEZBETMİŞTİR İNSANLARI.DAHA BİR AL BENİLİ DAHA BİR CAZİBELİDİR O GÜL..GİZEMLİ VE KOKULARINI SALMIŞTIR OLANCA VARLIĞIYLA...
AGLAYAN GÜLDÜR O GÜL VE O BİR DAMLADA GÖZYAŞI BÜLBÜLÜN GECEYE DÜŞÜRDÜĞÜ CANIDIR...AŞKIN EN KOYUSUNUN EN GÜZELLE BULUŞTUĞU AN !....
GÜLÜN EN ENFES KOKUSU GÜN DOĞMAYA YAKIN ÜZERİNE DÜŞEN BİR ŞEBNEMDE SAKLI VE DERİNDİR...,
merhaba arkadaşım yine coşkuda yürek çok güzel bir şiir okudum ve dinledim kutlarım güzel yüreğini her zaman olduğu gibi yine seslenmişsin prensesine inşl bir gün duyar diyorum kutlarım güzel yüreğin sesinisevgi ile kal hoşçakal
İlmi çok derin mesele giz gecede Mehtap semada yakamoz serde Hoş seda görüntü açılan ferde Keramet nur yüzlü çiçek ahu gözde
İşveli has zarif incesin hem de Yok, senin gibisi devri âlemde Beden ipeksi kumaş beyaz renk de Gece prensesi mis enfes koku sende Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selam ile
Merhaba Seyfi bey arkadaşım kaleminden çok cici bir şiir dinlettin Nimetimin sesindende ruh bulmuş her ikinizide kutlarım Selamlar Saygılar Allaha emanet olun her ikinizde .
can dostum harika dizelerdi gerçekdi.. ruhunda gecenin prensesini bulman dileğim ile yorumda her zaman ki gibi hüzün şairinden olunca bir başka içli tat oluyor işte..
tebrik ediyorum her iki guzel yuregi harika siniz ........selamlarimla